اخبار نقل و انتقالات لیگ| هافبک مازاد گل‌محمدی به کدام تیم رفت؟

کد خبر: 1201256

بازیکنی که در فهرست مازاد سرمربی سرخپوشان قرار گرفته بود در این تیم ماندنی شد.

اخبار نقل و انتقالات لیگ| هافبک مازاد گل‌محمدی به کدام تیم رفت؟

بازیکنی که در فهرست مازاد سرمربی سرخپوشان قرار گرفته بود در این تیم ماندنی شد.

یکی از بازیکنانی که در فهرست مازاد یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم لیگ برتر قرار داشت، سیامک نعمتی هافبک باتجربه سرخپوشان بود که در چند روز گذشته برای جدایی از این تیم با مسئولان باشگاه مذاکره کرد.

این بازیکن که گفته می شد به یکی از دو تیم فولاد یا تراکتور خواهد پیوست، در آخرین ساعات نقل و انتقالات نتوانست با باشگاه برای فسخ قراردادش به توافق برسد و در نهایت در جمع سرخپوشان ماندگار شد.

باشگاه پرسپولیس برای جدایی این بازیکن رقم ۴ میلیارد تومانی را برای فسخ قرارداد پیشنهاد داده بود که طرفین در این مورد به توافق نرسیدند.

حامد پاکدل دیگر بازیکن مازاد گل محمدی بود که به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست./مهر

دروازه‌بان نفت آبادان به تراکتورسازی پیوست

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان بعد از پایان همکاری خود با این تیم به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، دروازه‌بان سابق فولاد خوزستان که در این فصل راهی نفت آبادان شده بود، ترجیح داد همکاری‌اش با طلایی‌پوشان را هم پایان دهد.

مرادیان که در هفته‌های ابتدایی فصل فرصت مناسبی برای حضور در ترکیب نفت آبادان داشت، بدشانس بود که حضورش توأم با شرایط سخت طلایی‌پوشان با هدایت رضا پرکاس بود و با نتایج مناسبی همراه نشد.

مرادیان در حالی به تراکتور می‌پیوندد که سرخپوشان تبریزی به دنبال جذب یک دروازه‌بان بودند و به نظر می‌رسید کرمانشاهی راهی این تیم خواهد شد اما در نهایت مرادیان راهی تبریز شد.

مرادیان البته به عنوان گلر ذخیره در تراکتور حضور خواهد داشت اما جلوتر از مهدی حقیقت، سنگربان دوم تراکتوری‌ها بعد از محمدرضا اخباری خواهد بود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها