فتح‌الله‌زاده: یک بازیکن بزرگ جانشین یزدانی در استقلال می‌شود

کد خبر: 1201314

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی، از جذب یک بازیکن بزرگ در روزهای آینده خبر داد.

فتح‌الله‌زاده: یک بازیکن بزرگ جانشین یزدانی در استقلال می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی، از جذب یک بازیکن بزرگ در روزهای آینده خبر داد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: در سفر به دبی با مدیران باشگاه الاهلی درباره قرارداد مهدی قایدی صحبتی داشتم که اعلام کردند بر خلاف صحبت‌هایی که می‌شد پولی دریافت نکرده‌اند. توافق شد که یک میلیون درهم به آنها پرداخت کنیم و اشاره کردیم که به دلیل مشکلات مالی و پرداخت‌ها نتوانسته‌ایم این پول را واریز کنیم و سعی می‌کنیم در اولین فرصت قسط اول را پرداخت کنیم.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به توافق گابریل پین، اظهار داشت: با این مربی ایتالیایی توافق کردیم که در دو قسط ۲۵هزار دلاری، طلب وی را بدهیم. میلیچ هم خیلی ناراحت بود و عنوان می‌کرد که مدیران قبلی از پرداخت پول گفته بودند اما پولی به حساب وی نیامده است. وکیل میلیچ نمی‌گذاشت با او جلسه بگذاریم و در نهایت با صحبتی که با او داشتم قرار شد به ترکیه برود و آنجا طلبش را نقدی دریافت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه با این تلاش‌های یک روز و نیمه توانستیم پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کنیم، اظهار داشت: قرار بود برای جذب بازیکن جدید، یک یا دو بازیکن از لیست خارج شوند. دو بازیکن سطح بالا مد نظر ما هستند اما هواداران بدانند سقف لیست تیم پر است تا سقف را خالی نکنیم نمی توانیم بازیکن بگیریم. مثل قدیم هم نیست که بازیکن را همین‌طوری کنار بگذاریم و تا توافق نکنیم.

وی در ادامه درباره شایعاتی که درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل حکم دادگاه عالی ورزش درباره طلب آندره استراماچونی به گوش می‌رسد، اظهار داشت: اگر به سایت فیفا مراجعه کنید، پنجره ما باز است. طلب استراماچونی تا زمانی‌که رای کمیته تعیین وضعیت نیاید، مشکلی را ایجاد نمی‌‎کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت سیاوش یزدانی که از سوی ساپینتو مازاد اعلام شده است، گفت: دیشب تا ساعت ۱۲ منتظر وی بودیم که بیاید. به هر حال پیش می‌آید که آب یک مربی بعضی وقت‌ها با یک بازیکن توی یک جوب نمی‌رود، یزدانی ما را تا ساعت ۱۲ معطل کرد و نیامد و ما هم به صورت یک طرفه قرارداد وی را فسخ کردیم و تا دو سه روز آینده یک بازیکن بزرگ را جذب می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده درباره شرایط فسخ با یزدانی، تصریح کرد: ما بر اساس تعهدی که در قرارداد وی بود و به آن عمل نکرده، یک طرفه قرارداد را فسخ کردیم و این را فدراسیون فوتبال بررسی خواهد کرد. اگر ما محکوم شویم، قرارداد وی را می‎دهیم.

وی از معرفی ۴ بازیکن به ساپینتو برای قرارداد خبر داد و افزود: این جای خالی را با یک بازیکن بزرگ پر می‌کنیم و پس از اینکه ساپینتو یکی از ۴ بازیکنی که به وی معرفی کرده‌ایم را انتخاب کرد، با این بازیکن قرارداد بسته خواهد شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها