واکنش «دبیر» به شایعه اختلافش با «درستکار»

کد خبر: 1202223

رییس فدراسیون کشتی گفت: استان تهران در بخش ظرفیت و زیرساخت کشتی نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.

واکنش «دبیر» به شایعه اختلافش با «درستکار»

رییس فدراسیون کشتی گفت: استان تهران در بخش ظرفیت و زیرساخت کشتی نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان تهران به ریاست علیرضا دبیر برگزار و در نهایت قاسم عسکری به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. حسین یاری‌نیا و عسکری مدعیان رسیدن به کرسی ریاست این هیات بودند که پیش از آغاز رای‌گیری یاری‌نیا از ادامه رقابت انصراف داد.

علیرضا دبیر پس از پایان این مجمع در جمع خبرنگاران گفت: کشتی تهران اهمیت فوق‌العاده‌ای برای این رشته در کشور دارد. زیرساخت ها و ظرفیت های مناسبی در این استان است. کشتی استان موتور محرکه کشتی کشور است و باید به درستی اداره شود. قاسم عسکری اکنون در سمت ریاست این هیات قرار گرفته و باید ارتباط خوبی با فدراسیون داشته باشم. با توجه به زیرساخت و ظرفیت های کشتی استان ما نیاز به یک تعامل خوب داریم.

رییس فدراسیون کشتی ادامه داد: در گذشته مشکلاتی وجود داشته و حتی عزیزی رییس پیشین ۱۱ بار از من شکایت کرد. شکایت وی نیز اکنون در جریان است و من منتظر حکم دادگاه هستم.

دبیر درخصوص تکلیف هیات کشتی استان مازندران نیز افزود: ثبت‌نام ریاست این هیات آغاز شده است اما زمان آن مشخص نیست.

غیبت پژمان درستکار از دیگر موضوعات مورد بحث دبیر بود. وی در این زمینه گفت: درستکار امشب به تهران بازخواهد گشت اما ویزای وی برای زاگرب هنوز صادر نشده است.

رئیس فدراسیون کشتی:پژمان درستکار امشب یا صبح فردا به تهران می‌آید.

هیچ اختلافی نیست و اصلا این حرف ها خنده‌دار است. این حرف مثل این است که من با حمید سوریان دچار اختلاف شده‌ام. اصلا از این صحبت‌ها نیست./ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها