تیم ایران قهرمان کشتی فرنگی زاگرب شد

کد خبر: 1203211

با کسب مدال برنز امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن، ۱۸ فرنگی کار اعزامی ایران به تورنمنت رنکینگ کرواسی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.

تیم ایران قهرمان کشتی فرنگی زاگرب شد

با کسب مدال برنز امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن، ۱۸ فرنگی کار اعزامی ایران به تورنمنت رنکینگ کرواسی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.

مهمدی چهارمین طلایی کشتی فرنگی‌ ایران در کرواسی/ نقره و برنز ایمن‌طلب و پشتام

نمابنده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران چهارمین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در تورنمنت رنکینگ کرواسی را بر گردن آویخت و سجاد ایمن‌طلب و پژمان پشتام نیز به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های روز پایانی تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، علیرضا مهمدی دارنده مدال طلای جوانان جهان در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم برابر فیلیپ ساچیچ از کرواسی به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و چهارمین مدال طلای ایران در این رقابت ها را از آن خود کرد.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس ۹ بر صفر مارسل هین از دانمارک را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهمدی در نیمه نهایی به مصاف پژمان پشتام دیگر نماینده ایران در این وزن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال شد.

همچنین پژمان پشتام در دیدار رده بندی وزن ۸۲ کیلوگرم، مقابل مارسل هین از دانمارک به میدان رفت و در پایان با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

پشتام پیش از این در دور نخست ۹ بر صفر تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایوو اسویگلر از جمهوری چک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید اما در نیمه نهایی مقابل علیرضا مهمدی ۳ بر ۳ شکست خورد و به رده بندی رفت.

اما سجاد ایمن‌طلب نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل سلکوک کان از ترکیه به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ایمن طلب پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس ۳ بر ۱ پاتریک اسمیت از آمریکا را برد و در دومین مبارزه نیز ۶ بر ۱ جمال جومابایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

امیر عبدی دیگر نماینده ایران در این وزن بود که از دور مسابقات کنار رفت.

دقایقی پیش نیز پویا دادمرز در ۵۵ و مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و محمدمهدی جواهری نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

همچنین در دو روز گذشته نیز محمدعلی گرایی به مدال طلای وزن ۷۷ کیلوگرم دست یافت، عارف محمدی در ۶۳ ، رضا عباسی در ۶۷ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی و امین کاویانی نژاد نیز به مدال برنز دست یافتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها