برد ارزشمند فولاد با اشتباه مرگبار الفیصلی

کد خبر: 1206169

فولاد ایران که تنها نماینده کشورمان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست، خود را به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا رساند.

برد ارزشمند فولاد با اشتباه مرگبار الفیصلی

فولاد ایران که تنها نماینده کشورمان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست، خود را به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا رساند.

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران)، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این مسابقه فولاد به برتری یک بر صفر دست یافت.

ساسان انصاری در دقیقه 64، روی اشتباه مدافعان الفیصلی و تیزهوشی خودش توانست تنها گل این مسابقه را به ثمر برساند و مجوز صعود فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی را امضا کند.

شاگردان جواد نکونام که تاکنون نتایج نسبتاً ضعیفی در لیگ برتر گرفته و این رقابت‌ها را با سه شکست متوالی ترک کرده‌اند، با این پیروزی توانستند روزهای تلخ خود را به فراموشی بسپارند و در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند. روزنامه الریاضیه عربستان امروز نوشته بود که جوانان الفیصلی قرار است فولاد را شگفت‌زده کنند، اما نکونام راه غلبه بر تیم لیگ دسته اول عربستان را بلد بود.

فولاد در ادوار گذشته حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تنها یک بار طعم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را چشیده بود که در همین مرحله حذف شده بود. سرخپوشان خوزستان اما امسال از این دور عبور کردند و برای اولین بار در تاریخ خود، به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان در منطقه غرب راه یافتند.

عارف آقاسی و اشکان دژاگه، بازیکنانی بودند که با کارت زرد احمد الکاف روبه‌رو شدند. اسماعیل عمر وینگر تیم الفیصلی دیگر بازیکن اخطاری این مسابقه بود.

تاکنون تیم‌های الدحیل قطر و الشباب عربستان به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات راه یافته‌اند و در آخرین دیدار این دور، الهلال عربستان از ساعت 21:30 امشب به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها