منصوریان: به داد استقلال و پرسپولیس برسید

کد خبر: 1212511

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در فاصله زمانی که از بازی قبل داشتیم تقریبا یک مینی کمپ کامل داشتیم.

 منصوریان: به داد استقلال و پرسپولیس برسید

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پیکان، اظهار داشت: به مجموعه فولاد و هواداران‌مان درخوزستان و اهواز تبریک می‌گویم. بچه های ما خیلی زحمت کشیدند. در فاصله زمانی که از بازی قبل داشتیم تقریبا یک مینی کمپ کامل داشتیم. سعی کردیم تعییر روش تاکتیکی را رفته رفته پیاده کنیم. جدا از نتیجه بازی که از آن خیلی خوشحالم و خدارا  شکر گزارم در روش بازی بچه های خیلی سعی کردند مالکانه بازی کنند. خیلی با حوصله بودند. از روش بازی‌شان و کارهایی که در طول هفته کردیم خیلی راضی بودم.

وی افزود: به ایوب والی، ساسان و تیمش تبریک می گویم. امروز در بازی خیلی زحمت کشیدند. هرچند اواخر بازی چون رقیب رو به بازی مستقیم آورد می توانستیم مالکانه تر بازی کنیم و موقعیت های بیشتری داشته باشیم. تیم حسینی هم بسیار خوب بود. می دانستیم بازی سختی داریم. همیشه به تیم های او جان سخت می گویم. خیلی سخت می توان برد. برد امروز خیلی برای‌مان با ارزش بود. هفته آینده هم میزبان نساجی هستیم.

سرمربی فولاد، در مورد اینکه چه جایگاهی برای این تیم در نظر گرفته، گفت: ۴تیم بالای جدول فاصله شان با ما خیلی زیاد است. سعی می کنیم روند رو به رشدمان را طی کنیم. از همین بازی هم باید درس های زیادی بگیریم. باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد به دست بیاوریم. اساس کارمان را برای سال آینده بگذاریم. با امکاناتی که فولاد دارد فکر می کنم ۸۰-۹۰ درصد تیم را حفظ و سال آینده تیمی قدرتمند راهی مسابقات کنیم. علت شرایط سینوسی این بود که جدا از بازی با مس کرمان که اصلا از تیم راضی نبودم ولی با یک مساوی برگشتیم، می توانستیم به حق‌مان برسیم. مخصوصا مقابل تیم امیر قلعه‌نویی، سید علی بلایی سرمان آورد که اصلا وسط بازی قطع نخاع‌مان کرد!

وی تصریح کرد: دقیقه شصت و دو، ۹نفره بازی می کردیم ولی دقیقه ۱۰۰ هم موقعیت داشتیم. از روند رشد تاکتیکی بچه ها و باورشان به توانمندی خیلی راضی هستم. دوباره در طول هفته تلاش می کنیم. با تیمی سختکوش تر از شمال بازی داریم. ان شاالله این روند را طی کنیم و جایگاه درخوری به دست بیاوریم.

منصوریان درمورد اینکه آیا با تورس عربی یا آلمانی صحبت می کرد، اظهار داشت: سه چهار کلمه انگلیسی که دیدم حین بازی به دردم می خورد را حفظ کردم و صحبت کردیم! مرتضی بچاری هم دستیار و هم معلم زبان عربی من است. خیلی چیزها یادم داده، زود با بچه های عرب‌مان کانکت شویم خیلی بهتر است تا اینکه موضوعات را پیچیده کنم. وقتی به حزباوی یک کلمه گفتم که باید در کانال بازی کنی، خیلی با سرعت گرفت. با کنت هم باید آلمانی صحبت کنیم. داور روی او حساس شده بود. کارت گرفته بود می ترسیدم کارت دوم بگیرد. تیلی هم عصبانی بود. به او گفتم زود شروع کن گفت بچه ها دیر بالا می روند. خداراشکر  جز استعداد فوتبال و زبان هیچ چیز بلد نیستم.

وی در خصوص حفظ توپ دروازه‌بان فولاد، گفت: گلرهای‌مان هم شهاب (گردان) هم کنت ضربه به توپ‌شان فوق العاده است. باید از این آپشن استفاده کنیم. در فوتبال روز دنیا از عقب بازی می کنند. وقتی گلر توپ را می گیرد اگر به موقع مالک شویم تعداد ضربات توپ‌مان در زمین حریف بالا می رود پون انتقال پیدا می کند. به همین خاطر گفتم راضی هستم. خیلی تمرین کردیم. بچه ها خیلی جان گذاشتند. گفتم باید طاقت بیاورید  تاعقب افتادگی را جبران کنیم. خیلی به ما کمک کردند. اکثرا در‌مربیگری‌ام تعطیلات که می‌‌خورد شانسم خیلی خوب است بهترین اتفاقات می افتد. ان شاالله همین روند را آنقدر مالکانه جلو ببریم که بتوانیم بهترین استفاده را داشته باشیم.

منصوریان در مورد خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: اصلا استقلال را نمی‌گویم. در نفت تهران نجات پیدا کردیم. وقتی دو باشگاه بزرگ‌مان یا باشگاه‌های دیگر وقتی از مارکت باشگاه‌های آسیا جدا می شوند ناگهان هزار استعداد آسیب می بینند. در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ما دیده می شوند. مثل جام جهانی های گذشته، مثال بارزش هم مراکش که چهارم شد و هفته پیش برزیل را برد. نمی دانید چقدر برای آینده تیمشان خوب است. ۲۵ آفر جدید گرفتند. ان شاالله به داد استقلال و پرسپولیس و همه تیم هایی که در آسیا هستند برسند چون پشتش یک نسل مربی و بازیکن از بین می‌روند.

سرمربی فولاد در خصوص شرایط ساسان انصاری، گفت: او در ۳ پست بازی می کند. بهترین خصیصه اش بیش از حد دویدنش است. در تیم نا اول خودش است که ۱۳-۱۴ کیلومتر می دود. چون کاپیتان دوم هم هست برای تیم جان می گذارد. دچار نقیصه هستیم. سوکیتا را به زمین فرستادیم اما با شرایطش در تراکتور خیلی فاصله دارد. الان دچار آسیب زانو است. ریسک کردم و می خواستم ببینم پکار مس کند. می خواستم جوان خوب‌مان باویه را بیاورم. خط آتش‌مان فعلا فقیر است. مجبوریم از ساسان استفاده کنیم. سعید واسعی را بالا می فرستیم. دنبال این هستیم که جوان ها علائمی نشان بدهند تا از آن ها استفاده کنیم. مهاجم نداریم. مجبوریم از ساسان هم زیاد مواظبت و هم استفاده کنیم. واسعی را با او زوج کردیم. کار خیلی سختی است. ان شاالله بتوانیم فقط فصل را تمام کنیم.

وی در خصوص شرایط فرشید اسماعیلی‌، اظهار داشت: کادر پزشکی گفت یا بازی با نساجی یا بعد از آن می توانیم از او استفاده کنیم.

منصوریان در مورد جروبحث با مجتبی حسینی بر سر بازی جوانمردانه، گفت: او عزیز و بزرگ من است. با او در سال ۶۶ همبازی بودم. به او گفتم عیب ندارد. هر کاری می خواهید بکنید، ما فیرپلی می کنیم. وظیفه‌مان است احترام بگذاریم. از درگیری نیمکت ها دیگر خسته شده ام.  به همه با تمام وجود احترام می‌گذارم. وقتی خودم قبل از بازی به سمت نیمکت آن ها می روم و سراغ آقا سید می روم یعنی با تمام وجود و قلبی به او احترام می گذارم. استدلالش بر این بود که بازیکن ما فقط بند کفشش را باز و بسته کرده، به استدلالش احترام می‌گذاریم. برادر بزرگ و عزیز و همبازی سابق من است. فوتبال مهم ترین قسمت زندگی ما نیست./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها