حواشی بعد از دربی | اعتراض شدید سرمربی استقلال به داور در پایان دربی!

کد خبر: 1216703

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی به شدت به تیم داوری بازی با پرسپولیس اعتراض کرد.

حواشی بعد از دربی | اعتراض شدید سرمربی استقلال به داور در پایان دربی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی به شدت به تیم داوری بازی با پرسپولیس اعتراض کرد.

دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.

* در پایان این بازی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال دوان دوان وارد زمین چمن شد و به سمت پیام حیدری و تیم داوری رفت تا نسبت به قضاوت آنها به شدت معترض بشود.

* باز شدن جایگاه تماشاگران در طبقه دوم باعث شد تا ورود هواداران در اواخر نیمه اول نیز ادامه داشته باشد و طرفداران استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

* یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو با آغاز بازی کنار زمین حاضر شدند. سرمربیان استقلال و پرسپولیس جوش و خروش زیادی داشتند.

* مهدی قایدی در جریان بازی بارها با علیرضا بیرانوند کری لفظی داشت رابطه خوب مهاجم ریز نقش آبی‌ها با دروازه بان پرسپولیس سوژه عکاسان شده بود.

* آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال ایران از آغاز بازی در ورزشگاه حضور داشت اما خبری از امیر قلعه نویی تا پایان نیمه اول نبود.

* آرش برهانی، مهدی حیدری و اشپیتیم آرفی پیشکسوتان دو تیم بودند که در ورزشگاه حاضر شدند.

درگیری دروازه‌بان استقلال به خاطر یک هوادار/ طبقه دوم باز شد!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل حمایت از تماشاگری که به زمین آمده بود، با ماموران انتظامی مجادله کرد که این اتفاق برای دقایقی جو سکوهای طرفداران آبی را ملتهب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* هوادارای که برای گرفتن عکس با حسینی وارد زمین شده بود با برخورد ماموران انتظامی مواجه شد. دروازه بان استقلال از آنها خواست اجازه بدهند عکس بگیرد و خودش به بیرون زمین هدایتش کند اما مورد قبول ماموران قرار نگرفت و همین امر درگیری لفظی ایجاد کرد.

* با پر شدن طبقه اول ورزشگاه، طبقه دوم بعد از مدتها به روی علاقه‌مندان به فوتبال گشوده شد و تعدادی تماشای مقابل جایگاه در طبقه دوم مستقر شدند.

* یک گروه باستانی کار، قبل از شروع دربی حرکات نمایشی انجام دادند که مورد تشویق حاضران در ورزشگاه قرار گرفتند.

* اتوبوس استقلال به محض ورود به ورزشگاه توسط هواداران استقلال متوقف شد و علاقه‌مندان به استقلال از سرمربی آبی پوشان خواستند که پرسپولیس را شکست داده تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

* عارف غلامی اولین بازیکن از استقلال بود که وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت البته طرفداران پرسپولیس هم او را بی نصیب نگذاشته و شروع به توهین علیه بازیکن استقلال کردند.

* ساپینتو در یک حرکت جالب، بازیکنان جوان تر خود را به زمین چمن فرستاد تا آنها هم با جو ورزشگاه شوند در حالی که نزدیک به ۷۰ دقیقه تا شروع بازی باقی مانده تمامی سکوهای ورزشگاه به طور کامل در اختیار طرفداران دو تیم قرار گرفت و دیگر جایی برای نشستن نبود.

*تعداد زیادی از هواداران هم پشت درهای استادیوم ماندند و هنوز نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند.

* مهدی حیدری بازیکن سابق فوتبال ایران که در چند سریال هم به عنوان هنرپیشه بازی کرده بود به استادیوم آمد و مورد تشویق هواداران دو تیم قرار گرفت.

* علی عبدالمالکی یکی از خوانندگان حال حاضر کشور به ورزشگاه آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* در حالی که خیلی از تماشاگران بلیت در دست داشته و نمی توانستند وارد استادیوم شوند تعداد زیادی تماشاگر بدون بلیت و با هماهنگی برخی آقایان وارد ورزشگاه شده تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها