گل‌محمدی: ریسکم جواب داد | کنایه دروازه‌بان پرسپولیس به ساپینتو

کد خبر: 1216719

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تنها کاری که انجام می داد پاس های بلند بود که با آمدن فرشاد این تاکتیک حریف هم کنترل شد.

گل‌محمدی: ریسکم جواب داد | کنایه دروازه‌بان پرسپولیس به ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تنها کاری که انجام می داد پاس های بلند بود که با آمدن فرشاد این تاکتیک حریف هم کنترل شد.

یحیی گل محمدی پس از برد مقابل استقلال در نشست خبری گفت: از همه هواداران پرسپولیس به خاطر جو بسیار خوبی که امروز ایجاد کردند تشکر می کنم و از همه کسانی که امروز به ورزشگاه آمدند و به زیباتر شدن مسابقه کمک کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هوای گرم امروز هم در کیفیت کار دو تیم تاثیر گذار بود. در کنار گرمای هوا خشکی چمن نیز روی کار هر دو تیم تاثیر منفی گذاشت اما با وجود همه این مسائل ما در نیمه اول گردش توپ بسیار بهتری داشتیم و توانستیم بازی را به درستی مدیریت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم در نیمه دوم نشان دادند چقدر برای پیروزی در این مسابقه انگیزه دارند و با ذهنیت بسیار خوبی در نیمه دوم به میدان رفتند و توانستند سه امتیاز بسیار حساس را بدست بیاورند.

وی تصریح کرد: خحط دفاعی و به ویژه دروازه بان ما توانستند تمام حملات حریف را کنترل کنند و باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که توانستند هواداران را خوشحال کنند.

گل محمدی در خصوص رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی و شانس بیشتر حریف گفت: ما فقط به پیروزی در سه بازی آینده فکر می کنیم و امیدوارم حریف هم امتیاز از دست بدهد تا ما در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم. ما وظیفه داریم هر سه بازی پیش رو را برنده باشیم و امیدوارم اتفاقات فوتبالی هم کمک کند و ما قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراض ساپینتو به عملکرد داوران، اظهار داشت: چون این مسابقه را بردیم هر حرفی بزنم دوستان تفسیر می کنند اما انصافا عملکرد تیم داوری بسیار خوب بود و باید از تلاش آنها نیز تشکر کنم.

وی در خصوص صحبت های او در بین دو نیمه و در وسط زمین، گفت: چند نکته مانده بود که در وسط زمین گفتم و به آنها اعلام کردم اگر قهرمانی می خواهید باید این بازی را ببرید و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

گل محمدی در مورد بازگشت آل گثیر، اظهار داشت: او خیلی دیر توانست به میادین بازگردد اما رفته رفته خیلی بهتر شد و با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر شده است. حق او گلزنی در این دیدار و شادی بعد از گل بود زیرا سختی های زیادی کشید و توانست به حق خود برسد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود دونادونی گزینه جانشین او است، گفت: شیطنتی بود که انجام شد و بهتر است در خصوص بازی صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با ترکیب شجاعانه ای که به میدان فرستاد، عنوان کرد: این ترکیب یک ریسک بود و سروش هم توانست به خوبی از پس مسئولیتی که به او داده بود بر بیاید و خوشبختانه این ریسک ما امروز جواب داد و به نظرم تصمیم خوبی گرفتیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: بازی اگر صفر صفر هم ادامه داشت ما حملات بیشتری از حریف می کردیم و در نهایت باز هم ما برنده بودیم.

وی تصریح کرد: استقلال تنها کاری که انجام می داد پاس های بلند بود که با آمدن فرشاد این تاکتیک حریف هم کنترل شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خط خوردن شیخ دیاباته از لیست پرسپولیس، گفت: او یک مصدومیت قدیمی دارد و به نظر من شرایط ایده آلی برای این بازی نداشت./ایرنا

ترابی: قهرمانی پرسپولیس به سپاهان بستگی دارد

مهدی ترابی قهرمانی پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی ۱۰۰ را مشروط به شرایط سپاهان دانست و گفت: باید نیم‌نگاهی به دیدارهای این تیم داشته باشیم ولی امیدوارم آن اتفاق خوب برای ما بیفتد.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی یکشنبه شب در پایان شهرآورد در جمع خبرنگاران و در واکنش به شایعاتی در خصوص مصدومیتش پیش از بازی گفت: باید از کادر پزشکی تیم تشکر کنم چون بسیار کمک کردند تا بتوانم به بازی برسم و بدون درد بازی کنم. خدا را شکر که ثمره آن را دیدیم و توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم پرسپولیس برای قهرمانی بعد از پیروزی در دربی را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: اگر همه چیز دست ما بود می‌توانستم بگویم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود ولی در حال حاضر باید نیم نگاهی به بازی‌های سپاهان داشته باشیم و امیدوارم آن اتفاق خوب برای تیم ما بیفتد.

ترابی در خصوص پاس او که منجر به تنها گل دربی ۱۰۰ شد، گفت: همه چیز حاصل تلاش بچه‌ها بود و به نظر من ضربه عیسی آل‌کثیر بهتر از پاس گل من بود.

بیرانوند: وقت‌کشی در شخصیت من نیست/ استقلال باید رئال‌مادرید را دعوت کند

 دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصیتم این اجازه را نمی‌دهد که وقت‌کشی کنم. فکر می‌کنم حالا استقلال باید رئال‌مادرید دعوت کند تا به مصاف این تیم برود!

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. به هواداران خودمان تبریک می‌گویم. یک برد خیلی خاص داشتیم. هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم کری خوانی که بین هواداران وجود دارد تا چند هفته ادامه خواهد داشت. به بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم که نشان دادند چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند. به گل‌محمدی تبریک می‌گویم که امروز به دلیل اینکه نیاز به برد داشتیم ترکیب هجومی را چید.

وی ادامه داد: بعد از باخت به سپاهان به یکدیگر قول دادیم که ۷ بازی باقیمانده را ببریم. تاکنون ۴ بازی را برده‌ایم و در ادامه نیز تلاش‌مان را می‌کنیم. باید ۷ مسابقه را ببریم و هر تیمی هم که قهرمان شد نوش جانش. ما ۸ امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم و عقب افتادیم و الان باید جبران کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد حضور هواداران گفت: سوال خیلی خوبی پرسیدید. امیدوارم هفته بعد در بازی جام حذفی با گل گهر اجازه بدهند هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.

بیرانوند در مورد اینکه بخشی از سکوها در بازی امروز ریخته بود، گفت: همان قسمتی که امروز نشسته بودند را به ما بدهند. اجازه دهند که مردم بیایند و لذت ببرند.

وی در مورد شادی آخر بازی گفت: این حق من بود که شادی کنم و آن را به هواداران تقدیم می‌کنم. به تیم خوب استقلال هم تبریک می‌گویم و تا قبل از این بازی مدعی بودند و خوب کار کردند. به ساپینتو هم تبریک می‌گویم. او قبل از بازی گفته بود که آماده ایم رئال مادرید را هم ببریم. یک کری ریز هم برای سرمربی استقلال می‌خوانم و می‌گویم رئال را دعوت کنند و ببرند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد وقت کشی اواخر بازی گفت: اصلا اینطور نبود و شخصیت من این اجازه را نمی‌دهد. در نیمه اول با پیمان بابایی برخورد داشتم و پایم را زد و دردی را احساس کردم و نیاز به درمان داشتم.

بیرانوند در پایان گفت: خیلی از این برد خوشحالم و امیدوارم همین هوادارانی که امروز آمدند و هر دو طبقه همه برای هواداران پرسپولیس باشد و مثل دربی پر شود.

شهرآورد صدم پایتخت با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت و این تیم با ۵۷ امتیاز صدرنشین و استقلال در امتیاز ۵۵ باقی ماند.

فنونی‌زاده: پرسپولیس خوب نبود، استقلال بد بازی کرد/ هنوز فرصت جبران هست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال فرصت جبران دارد و باید با قدرت بازی‌های آینده خود را برگزار کند.

به گزارش ایرنا، مهدی فنونی‌زاده در حاشیه بازی استقلال و پرسپولیس که با شکست یک بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غرور، بازیکنان استقلال را گرفته بود و همین موضوع باعث شد تا آبی‌پوشان در این بازی شکست بخورند.

وی افزود: پرسپولیس در این مسابقه خوب نبود استقلال بد بود. قرمزها در روز بد شاگردان ریکاردو ساپینتو به برتری دست پیدا کردند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: باید مربیان استقلال تیم را جمع می‌کردند که این کار را انجام ندادند، بازیکنان هنوز در غرور پیروزی پرگل مقابل هوادار بودند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: وقتی آرمان رمضانی وارد زمین شده است چرا به بازی زمینی اصرار داشتند؟ باید از کناره‌ها سانتر می‌کردند تا این بازیکن از قدرت سرزنی خود استفاده کند.

وی تاکید کرد: هنوز قهرمانی برای استقلال از دست رفته است و تیم قهرمان در هفته پایانی لیگ برتر مشخص خواهد شد، استقلال فرصت جبران دارد و باید با قدرت بازی‌های آینده خود را برگزار کند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: حق این تیم جوان که در این فصل بهترین نمایش‌ها را انجام داده است قهرمانی در لیگ برتر است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنند.

پیروانی: مستحق برتری بودیم/ پرسپولیس هم بدهی دارد به فکر ما هم باشند

 مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هم مشکل بازیکن خارجی و بدهی داریم، به فکر باشگاه ما هم باشند تا بدهی‌های خود را پرداخت کنیم.

به گزارش ایرنا؛ افشین پیروانی عصر یکشنبه در پایان شهرآورد پایتخت که با برتری ارزشمند یک بر صفر تیمش همراه شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان زحمت کشیدند و خدا رو شکر برنده شدیم. مستحق برتری بودیم و از عوامل برگزاری و هواداران نیز تشکر می‌کنم.

وی گفت: امیدوارم شرایطی ایجاد شود که همه بتوانند در بازی بعدی به ورزشگاه بیایند. همانطور که دیدید، تماشاگران به طبقه دوم هم رفتند و مشکلی ایجاد نشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما هم بحران و مشکل بازیکن خارجی داریم. دوستانی که تلاش می‌کنند، برای ما هم تلاش کنند تا بدهی‌ها را بدهیم.

وی در خصوص جام حذفی نیز، گفت: ما پرسپولیس هستیم و برای هر بازی برای موفقیت به میدان می‌رویم.

پیروانی در خصوص شادی‌اش در پایان بازی، عنوان کرد: برتری در دربی شادی دارد و با هواداران، خوشحالی‌ام را تقسیم کردم.

وی در خصوص درگیری مهدی عبدی با یکی از عوامل بازی در پایان دیدار، گفت: مشکلی نبود و همه چیز حل شد.

شهرآورد صدم پایتخت با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت و این تیم با ۵۷ امتیاز صدرنشین و استقلال در امتیاز ۵۵ باقی ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها