گل‌محمدی خطاب به پرسپولیسی‌ها: دنبال پایان بهتر فصل باشید

کد خبر: 1223089

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به بازیکنان خود گفت: فکر نکنید که چون جام گرفتید، فتح جام دوم اهمیتی ندارد.

گل‌محمدی خطاب به پرسپولیسی‌ها: دنبال پایان بهتر فصل باشید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به بازیکنان خود گفت: فکر نکنید که چون جام گرفتید، فتح جام دوم اهمیتی ندارد.

باشگاه پرسپولیس کلیپی منتشر کرد که در آن یحیی گل‌محمدی خطاب به بازیکنانش گفت: به تک تک شما بازیکنان تبریک می گویم. همه شما باعث افتخار ما و هواداران هستید. از زحمتی که در طول یکسال کشیدید و سختی‌هایی که تحمل کردید تشکر می کنم. چون تسلیم نشدید و تا آخرین لحظه جنگیدید و مزدش را هم گرفتید.

وی افزود: شما هواداران را شاد کردید و کارتان ارزشمند است و قیمت ندارد. کاری کردید که انگیزه برای زندگی کردن برای مردم افزایش پیدا کند و کار بزرگی است. به تک تک شما افتخار می کنم. همه زحمت کشیدید. مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه. از تک تک کسانی که کمک کردند تشکر می کنم. امیدوارم پایان بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: یک بازی دیگر در راه است. فکر نکنید اگر جام دوم را نگرفتید مهم نیست. اصلا اینگونه نیست و محکم و قوی تر از قبل جلو روید. کار ما هنوز تمام نشده است. من شما را جمع کردم تا از شما تشکر کنم و هم به افتخارتان دست بزنم.

افشین پیروانی هم در ادامه دقایقی از این کلیپ به صحبت پرداخت و اظهار داشت: برای موفقیت چند چیز متفاوت کنار هم قرار می گیرند. آنچه که کادر فنی، مدیریت و بازیکنان کنار هم انجام دادند واقعا کار بزرگی بود. یحیی گل‌محمدی صبح فرزندش را به مدرسه می‌برد و می‌آمد اینجا کار می کرد. او زحمت کشید و این نتیجه حاصل این زحمات بود. از شما بازیکنان و هواداران ممنون هستم که خیلی کمک کردند. همه تلاش کردم. نمی دانید که چقدر خوشحال هستم. شما عزیزان من هستید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز یک جام دیگر داریم. لذت دبل قهرمانی نمی دانید که جقدر است. شاید الان تنتان گرم قهرمانی است اما سال های آینده متوجه می شوید که چه کار بزرگی انجام دادیم. آن موقع با افتخار می گویید سالی که خیلی دشمن و کمبود داشتیم قهرمان شدیم. این روزها را مثل چند هفته اخیر تلاش کنید تا یک جام دیگر را بگیریم.

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان نیز در این نشست بازیکنان گفت: شاید خیلی اوقات با هم در رختکن بحث کردیم. اگر بدی دیدید ببخشید. به همه بازیکنان گفتم که قهرمانی با پیراهن پرسپولیس لذت دیگری دارد. خوشحالم که کنارتان هستم. امیدوارم بتوانیم دو بازی حذفی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها