مذاکره برای بازگشت بیرانوند! | بیرانوند توافق شفاهی کرد

کد خبر: 1231510

دروازه‌بان‌ تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه به صورت شفاهی توافق کرد تا در این تیم بماند.

مذاکره برای بازگشت بیرانوند! | بیرانوند توافق شفاهی کرد

دروازه‌بان‌ تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه به صورت شفاهی توافق کرد تا در این تیم بماند.

علیرضا بیرانوند که بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس، مذاکراتی را با مدیران استقلال انجام داده بود، حالا به صورت شفاهی توافق کرده در پرسپولیس بماند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس پذیرفته است که حدود ۵ میلیارد تومان از مطالبات او را بپردازد و در ادامه او با عقد قراردادی جدید در پرسپولیس بماند.

بیرانوند دوشنبه با حضور در سازمان لیگ قرارداد قبلی‌اش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده بود. (اینجا)

پیش‌تر ایسنا از پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس خبر داده بود (اینجا) اما حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال تلاش کرده بود این خبر را تکذیب کند!

هرچند فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس هم بی اشکال نبود و در روزهای اخیر، مدیران باشگاه پرسپولیس و برخی حقوق‌دان‌ها درباره قانونی بودن یا نبودن این کار اظهار نظر کرده‌اند. همچنین افراد مختلف نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی تشکیل جلسه داد که در پایان جلسه، رضا درویش به صورت عجیب و غریبی از پاسخگویی به خبرنگاران فرار کرد (اینجا) و سرمربی سرخ‌پوشان هم گفت که "جلسه خوبی نبوده است."

در ادامه جنجال‌های این انتقال، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که "اغوای بیرانوند توسط باشگاه رقیب" را به صورت حقوقی پیگیری می‌کند.

سه‌شنبه اما علیرضا بیرانوند در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده بود که اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در پرسپولیس می‌ماند.

در ادامه این کشمکش‌ها عبدالرضا موسوی، مالک شرکت هواپیمایی زاگرس که گفته می‌شد قرار است بخشی از مبلغ انتقال بیرانوند به استقلال را پرداخت کند، امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با ایسنا این شایعه را به شدت تکذیب کرد و گفت: "وقتی هنوز از باشگاه استقلال طلب دارم چرا باید یک رقم نجومی که حدود ۲ میلیون دلار می‌شود را به بیرانوند پرداخت کنم؟"

ماموریت ویژه پرسپولیس به وحید امیری/مذاکره برای بازگشت بیرانوند!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اصرار هواداران برای پی بردن به سرنوشت علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری ظهر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد اما خیلی زود از آنجا خارج شد تا در برخورد با هوادارانی که تجمع کرده بودند صحبت‌هایی را انجام دهد.

وی در واکنش به اصرار هواداران برای پی بردن به وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: تا نیم ساعت دیگر به باشگاه بر می‌گردم.

بازیکن پرسپولیس که ارتباط خوبی با بیرانوند دارد و از دوستان نزدیک او به حساب می‌آید، وقتی با پافشاری چند هوادار مواجه شد، گفت: نگران نباشید. می‌روم صحبت می‌کنم و بر می‌گردم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها