مورایس: به این فکر نمی‌کنم که ۹ امتیاز از سه بازی اول گرفته‌ایم

کد خبر: 1240519

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، حتی اگر رضا اسدی ریباند ضربه پنالتی‌اش را گل نمی‌کرد، باز هم به او اعتماد می‌کرد و اجازه زدن ضربه پنالتی را می‌داد.

مورایس: به این فکر نمی‌کنم که ۹ امتیاز از سه بازی اول گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، حتی اگر رضا اسدی ریباند ضربه پنالتی‌اش را گل نمی‌کرد، باز هم به او اعتماد می‌کرد و اجازه زدن ضربه پنالتی را می‌داد.

ژوزه مورایس پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان برابر استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: متأسفم بابت اتفاقی که برای عکاس بازی افتاد. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشد و او سلامتی خودش را هر چه زودتر به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه شاگردانش کار راحتی مقابل تیم خوب استقلال نداشتند، گفت: نتیجه برای ما خیلی خوب بود و نشان داد تیم از خودش غیرت و ثبات به نمایش گذاشته است. اگر زمین کیفیت بهتری داشت، دو تیم بازی بهتری ارائه می‌کردند. ما همیشه دنبال ارتقای عملکرد خودمان هستیم و اگر زمین وضعیت بهتری داشته باشد، تیم‌های مقابل ما سختی بیشتری نسبت به استقلال می‌کشند. دیدید بازیکنان ما به‌خاطر فوت پدر عزیز پیام نیازمند، این پیروزی را به او تقدیم کردند.

سرمربی سپاهان در مورد کسب 9 امتیاز برای این تیم از سه هفته دشوار تصریح کرد: اگر مرا شناخته باشید، می‌دانید من می‌خواهم همیشه خوشحال باشم و به چیز دیگری جز بردن فکر نمی‌کنم. اگر پیروز شدم یا نشدم، نتیجه را می‌پذیرم و به این فکر نمی‌کنم که 9 امتیاز از سه بازی اول گرفته‌ایم یا خیر. هدف ما این است که به زمین بیاییم، آماده شویم و برای هدف‌مان بجنگیم. قبل از بازی گفتم آرزو دارم این بازی را ببرم و حالا به هدف‌مان رسیده‌ایم.

مورایس درباره عقب‌نشینی نسبی سپاهان مقابل استقلال در نیمه دوم بیان کرد: در طول فصل با تیم‌ها و روش‌های بازی متفاوتی روبه‌رو می‌شویم. استقلال هم چندان بازی نکرد و بیشتر رو به توپ‌های بلند آورد. این تیم دنبال استفاده از توپ‌های دوم و سوم بعد از ارسال بود. شاید داور در برخی صحنه‌ها می‌توانست خطا اعلام کند و اگر داور سوت می‌زد، ریسک خاصی نداشت. اگر هم خطا نشود، حریف می‌توانست موقعیت گلزنی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه سپاهان در دقایقی از بازی مجبور بود بیشتر دفاع کند، عنوان کرد: می‌توانستیم کمی بیشتر روی زمین بازی کنیم، اما کیفیت چمن ورزشگاه چنین اجازه‌ای به ما نداد. استقلال تیمی قدرتمند و فیزیکی است که تلاش می‌کرد از توپ‌های بلند استفاده کند. کوین یامگا و ارسلان مطهری تلاش می‌کردند از پشت مدافعان ما نفوذ کنند که باید خودمان را با این شرایط وفق می‌دادیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم.

سرمربی سپاهان اصفهان در مورد شرایط رضا اسدی و اینکه آیا او پنالتی بعدی طلایی‌پوشان را می‌زند یا خیر، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی می‌تواند پنالتی از دست بدهد. فکر نکنم اسدی پنالتی را از دست داد؛ چون این ضربه را در ریباند به گل تبدیل کرد. مشکلی ندارم که به بازیکنانم اعتماد کنم. شاید رضا کمی احساسی باشد و فکر کند برای پنالتی بعدی به او اعتمادی ندارم، اما اینگونه نیست.

مورایس در ادامه اظهار داشت: اسدی می‌تواند خودش پنالتی بعدی را بزند یا به بازیکنان دیگر مانند شهریار مغانلو بدهد. مشکلی با این موضوع ندارم و اگر پنالتی تبدیل به گل نمی‌شد، باز هم به اسدی اعتماد می‌کردم. مانند یک بالش که سرمان را روی یک سمت آن می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال را مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌داند یا خیر، تصریح کرد: فقط سه بازی کردیم و همه تیم‌ها همچنان شانس دارند، چون هنوز 27 بازی دیگر باقی مانده است.

سرمربی سپاهان در پایان این نشست خبری خاطرنشان کرد: از هواداران بابت این همبستگی که از خودشان نشان دادند، تشکر می‌کنم. بابت اتفاقی که برای عکاس یا خبرنگار بازی افتاد، عمیقاً ناراحت هستم. خوشحال هستیم همانطور که ما با شادی به خانه می‌رویم، هواداران نیز با خوشحالی به خانه می‌روند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها