سرمربیان در نشست خبری پس بازی چه گفتند؟ | نکونام: داور در نیمه اول ضعیف بود

کد خبر: 1248645

جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان از حضور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کرد.

سرمربیان در نشست خبری پس بازی چه گفتند؟ | نکونام: داور در نیمه اول ضعیف بود

جواد نکونام پس از برتری مقابل مس رفسنجان در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم که فرصتی فراهم شد پس از مدت‌‎ها به ورزشگاه بیایند. به تیم تبریک می‌گویم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: خودتان می‌دانید طی شش هفته ما بازی‌ای نداشتیم و از شرایط مسابقات دو بودیم. بازیکنان ما در تیم امید حضور داشتند و ناقص تمرین کردیم. ثمره‌اش را هم دیدیم که در آخر بازی تیم خسته شده بود و چون بازی رسمی نداشتیم و بازی دوستانه داشتیم این کار را برای ما سخت کرده بود. بچه‌های ما زحمت کشیدند. در نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم پس از اینکه گل زدیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم باز هم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم.

نکونام اضافه کرد: در دقایق آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم ولی می‌دانستیم حریف فشار می‌آورد و تغییر تاکتیک می‌دهد که بتوانند به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد. اینکه برنده شدیم و با تلاش و زحمت سه امتیاز را گرفتیم برایمان خیلی اهمیت داشت. از هواداران که امروز به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در تعطیلات شرایط طوری باشد که با تیم کامل‌مان تمرین کنیم.

نکونام درخصوص حضور تماشاگران در این دیدار گفت: من یک توضیح بدهم، فوتبال با حضور تماشاگران قشنگ است. وقتی در یک استادیومی هواداران جو خوبی برای تیم خودشان ایجاد می‎کنند و حریف را تحت فشار قرار می‌دهند، نباید از این استفاده کنند؟ چرا باید باید بدون تماشاگر باشد؟ امیدوارم این اتفاقات در فوتبال ما نباشد تا هواداران بیایند و از فوتبال لذت ببرند. این فوتبال برای مردم است که بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

سرمربی استقلال درمورد نظرش درباره این بازی گفت: آقای اکرمی در نیمه دوم خیلی خوب بود، در نیمه اول دو اشتباه داشت که روی روند بازی تاثیرگذاشت. اولی یک صحنه مشکوک بود که حالا داخل یا بیرون محوطه جریمه بود، خطا بود. صحنه دوم هم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. این صحنه را الان دیدم و بین دو نیمه هم دیدم. بازیکن حریف باید اخراج می‎‌شد که اخراج نشد. این دو اشتباهات روی جریان بازی تاثیر گذاشت. در نیمه دوم خوب قضاوت کردند اما در نیمه دوم تاثیر گذار بود چون اگر پنالتی نبود حداقل خطا باید اعلام می‌شد یا در صحنه‌ای که مشکوک به اخراج بود ایشان که داور بین المللی و باتجربه هستند نباید اشتباه می‌کردند. در نیمه اول ضعیف اما در نیمه دوم خوب بودند.

الهامی: حقمان بود از استقلال امتیاز بگیریم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است که تیمش مستحق کسب امتیاز برابر استقلال بوده است.

به‌گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: گروه داوری فوق‌العاده کار کردند و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به استقلال بابت بردشان تبریک می‌گویم اما واقعیت امر این است که به نظرم حق ما این بود که به اندازه‌ای انرژی مصرف کردیم از این بازی امتیاز بگیریم و می‌توانستیم حتی برنده هم باشیم. فوتبال همین است.

وی گفت: تیم مس رفسنجان به هماهنگی واقعی رسیده و اگر بخواهم درباره کیفیت تیمم صحبت کنم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در چند فصل اخیر از مس رفسنجان دیدم. یک بازی خیلی خوب بود. حرفی نمی‌ماند که بگویم.  فکر همه چیز را کرده بودیم جز این اتفاقی که روی گل افتاد و فوتبال همیشه اینطور است. (استقلال با گل به خودی مدافع مس به پیروزی رسید.)

الهامی گفت: روزهایی فوتبال روی خوشش را به شما نشان نمی‌دهد. از کیفیت بازیکنانم فوق‌العاده راضی‌ام و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم ولی شرمنده هواداران شدیم قول می‌دهم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه مس در زدن ضربات آخر مشکل دارد، گفت: شیمبا تازه به ما اضافه شده و بچه‌ها کم‌کم به شرایط آرمانی که خودم مدنظر دارم می‌رسند و هم شیمبا، هم سجاد و هم محمد اکبری بازیکن جوان ما این ضعف را برطرف خواهند کرد. اما کیفیت ما کیفیت فوتبال تاپ بود و بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. فوتبال همیشه با نتیجه سنجیده می‌شود باید نتایج را بگیریم و از بازی‌های بعد باید امتیازات را جمع کنیم.

وی ادامه داد: تمام گل‌هایی که می‌خوریم اتفاقاتی است که واقعا نمی‌دانم چگونه است. اگر گل تاکتیکی بخوریم اصلاً ناراحت نمی‌شوم اما زمانی گل دریافت کردیم که برتر بودیم. در نیمه دوم درست ۳۰ ثانیه پس از آغاز بازی موقعیت گل داشتیم. چقدر از کناره‌ها ارسال کردیم چون عمق را با بازیکنانی که بار فنی بالایی داشتند، بسته بودند.

الهامی افزود: شرمنده هواداران شدیم اما نوید روزهای خوش می‌رسد چون فوتبال ما فوتبالی بود که همه راضی باشیم اما نتیجه باب میل ما نبود که باید نتیجه را جبران کنیم.

الهامی در خصوص تعویض لباس و شماره نژادمهدی نیز گفت: اصلاً متوجه این موضوع نشدم. در این لحظه مشاور رسانه‌ای مس رفسنجان توضیح داد که نژادمهدی بین دو نیمه که لباس خود را تعویض کرده بود به خاطر تشابه ۲ و ۵ در انگلیسی شماره ۵ پوشیده بود که پس از اینکه متوجه شدیم بلافاصله پیراهنش را تعویض کردیم./ایسنا

مورایس: این تیم باعث افتخار من است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کیفیت تیمی از نظر هجومی و دفاعی عالی بود و باعث افتخار است که چنین بازی‌ای از تیم خودم مشاهده کردم.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس،‌سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر نفت آبادان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول از همه نظر عالی بودیم، کیفیت تیمی از نظر هجومی و دفاعی عالی بود و باعث افتخار است که چنین بازی‌ای از تیم خودم مشاهده کردم.

وی افزود: از بازیکنان تعویضی تشکر می‌کنم. بیشتر آنها از مصدومیت برگشته بودند و آسان نبود که بعد از مصدومیت به بازی برسند. قطعا در آینده کمک بیشتری به ما خواهند کرد اما تا اینجا نیز کمک زیادی به ما کردند.

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد تیمش در نیمه دوم توضیح داد: نگرش من نسبت به این موضوع احترام به حریف است و همیشه باید بهترین خودمان را برای ارائه داشته باشیم. برخی بازیکنان تازه از مصدومیت برگشته بودند؛ بازیکنی که تازه وارد می‌شود باید بیشتر بدود اما در بازی‌های بعدی این انتظار را از آنها خواهیم داشت.

مورایس در ادامه با اشاره به حضور آل‌کثیر در ترکیب تصریح کرد: معمولا در مورد فرد در تیم صحبت نمی‌کنم و هر فردی سعی می‌کند کیفیت خود را در تیم نشان دهد. من تیمی فکر می‌کنم. آل‌کثیر ۲ گل زد و با تمرکز در تیم جای گرفت. همه برای من مهم هستند و برخی در شرایط خاص مهم‌تر هستند اما همه بازیکنان قطعا مهم هستند.

مورایس با بیان اینکه روی بازیکنان مصدوم نمی‌توانیم حساب کنیم، افزود: عادت ندارم غر بزنم و به دنبال راه حل مشکل می‌گردم؛ زندگی برای من اینطور تعریف شده است؛ هر روز سخت کار و تلاش می‌کنیم. مغانلو دچار مصدومیت شده و امیدوارم سریعتر برگردد.

او در پایان یادآور شد: از هواداران تشکر می‌کنم که مشتاقانه تیم را حمایت کردند و باعث خوشحالی ماست. بازی ساده‌ای نبود و برد پرگل دلیل بر بازی ساده نبود و بابت برد در این بازی خوشحالم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها