پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی تایید شد

کد خبر: 1250819

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه با توجه به گزارش MRI انجام شده از زانوی مرتضی پورعلی‌گنجی پارگی رباط، تایید شده است.

 پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی تایید شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه با توجه به گزارش MRI انجام شده از زانوی مرتضی پورعلی‌گنجی پارگی رباط، تایید شده است.

علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به این که کاروان تیم عازم قزوین بود، هماهنگی‌ها را انجام داده بودیم تا مرتضی پورعلی‌گنجی به محض بازگشت به ایران همراه کاروان تیم ملی فوتبال برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام شود و ریپورت آن را هم دریافت کنیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه نتیجه کار خوشایند نبود و پارگی رباط صلیبی تایید شد. کادر پزشکی تیم ملی اقدامات اولیه را برای این بازیکن انجام داده است و حالا باید روال کار را مرحله به مرحله پیش برویم. بر این اساس هماهنگی‌ها با پزشکان متخصص نیز در حال انجام است./تسنیم

واکنش انگیزشی پورعلی‌گنجی به پارگی رباط صلیبی‌

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس پس از قطعی شدن پارگی رباط صلیبی‌اش با انتشار یک پست در فضای مجاری وعده داد که برای بازی در تیم ملی و پرسپولیس قوی‌تر بازخواهد گشت.

تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب با پیروزی برابر قطر قهرمان تورنمنت اردن شد. مصدومیت شدید مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از اتفاقات تلخ این مسابقه بود.

پس از بازگشت تیم ملی به تهران و انجام عکسبرداری MRI مشخص شد که مدافع ملی‌پوش پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حدود ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.

پورعلی‌گنجی پس از مشخص شدن میزان مصدومیتش با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت:

    به نام خدایی که همیشه به اندازه بزرگی باور من نسبت به خودش تو زندگی شخصی و فوتبالیم نقش مهمی در بزرگ کردن شخصیت، اسم و رسم من، عزت و اعتبار دادن به من داشت، داره و خواهد داشت...عمل، ویلچر، عصا، فیزیوتراپی، راه رفتن تک‌پا، دویدن و ... بازی برای تیم ملی و پرسپولیس ۶ ماه طول می‌کشه.

    مسیر سخته اما سن من طوریه که هم می‌دونم چطوری با این قضیه رفتار کنم و هم خیلی خوب می‌دونم که چطوری با قدرت برگردم و دوباره همون شماره هشتی بشم که مردم از من انتظار دارند.

    فکر خودم رو درگیر این اتفاق نمی‌کنم، چون قراره دوباره خیلی چیزها یاد بگیرم و قوی‌تر و باتجربه‌تر برگردم و بر می‌گردم به زودی و با صلابت بیشتر به بازی کردنم ادامه می‌دم برای پرسپولیس و تیم ملی.

170676844

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها