مورایس: بهتر است حرف نزنیم و در زمین عمل کنیم/ تصمیمات AFC را نمی‌فهمم!

کد خبر: 1258558

سرمربی سپاهان می‌گوید صحبت درباره دیدار با نیروی هوایی راحت نیست و بهتر است حرف نزنند و عمل کنند.


مورایس: بهتر است حرف نزنیم و در زمین عمل کنیم/ تصمیمات AFC را نمی‌فهمم!

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نیروی هوایی عراق اظهار کرد: ساده نیست درباره بازی که هنوز شروع نشده صحبت کنیم.خیلی چیزها می‌شود گفت اما بهتر است به زمین برویم و عمل کنیم.

نمی‌شود سه امتیاز جریمه و سه بازی محروم شویم!

سرمربی سپاهان درباره بازی کردن در ورزشگاه آزادی به جای ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد: من تصمیمات کنفدراسیون آسیا را متوجه نمی‌شوم. نمی‌توانم قبول کنم سه امتیاز کم شود و سه بازی هم در خارج از خانه بازی کنیم. آن‌ها سازمان قابل احترامی هستند اما باید یک دلیل روشن‌تر برای این کار به ما بدهند. ما باید به عدالت و قوانین مساوی توجه کنیم.

او ادامه داد: فوتبال برای این‌ است که کشورها را به هم وصل کند. دنیا باید متحد باشد و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به ارزش‌ها فکر کند و احترام بگذارد. آیا بین دو کشور مشکلی وجود دارد؟ فکر نمی‌کنم. پرسپولیس الان در عربستان است و این نشان می‌دهد مشکلی بین دو کشور وجود ندارد. همه برای یک دلیل اینجا هستیم و همه چیز برای عدالت در فوتبال باید پیش برود. دنیا این ارزشمند بودن را کم دارد و امیدوارم در آینده نتیجه این اتفاق را بتوانم متوجه شوم.

مگر هدف AFC پر شدن ورزشگاه‌ها نیست؟

مورایس اضافه کرد: اصلا راحت نیست برای مردم که بتوانند این همه راه را طی کنند و بعد به شهرشان برگردند. یکی از اهداف کنفدراسیون فوتبال آسیا این است که ورزشگاه‌ها پر باشد اما این حکم برخلاف این مساله است. اینجا خانه استقلال و پرسپولیس است و نساجی هم در آسیا اینجا میزبان است. حالا دیگر خانه ما هم است و همه ما ایرانی هستیم. من برای یحیی گل محمدی برای دیدار فردا آرزوی موفقیت دارم چون نماینده ایران هستند. تیم‌های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا کیفیت می‌دهند. همانطور که ایران تیم با شخصیتی است، باشگاه‌های ایرانی هم به همین صورت هستند.

او در رابطه با وضعیت تیم نیروی هوایی گفت: آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و بهتر است که در این خصوص فردا بعد از بازی صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که تیمش تنها تیمی است که یک بازی کمتر انجام داده است، عنوان کرد: نباید اینطور می‌شد اما شد. باید بدانیم چگونه مدیریت کنیم. ما همه انسان هستیم و کامل نیستیم و شاید کمی انتظار بیشتری داشتیم. پرسپولیس هم به همین صورت بود و شاید آن نتیجه‌ای که انتظارش را داشت نگرفت اما شرایط ما هم به همین صورت بود.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: فقط به خاطر این‌که آن سه امتیاز را به الاتحاد دادند، این حساسیت در دیدار سپاهان و نیروی هوایی به وجود آمد. این فوتبال است و باید سعی کنیم از آن لذت ببریم. من حساسیتی را در این بازی نمی‌بینیم.

مورایس درباره دردسر سپاهان به دلیل بازیکنان باکیفیت تیمش گفت: مهم‌ترین حس برای یک مربی این است که تیمش بتواند بازی کند. تیم بودن خیلی مهم است و نمی‌خواهم بحث انفرادی شود. ما با این ارزش جلو می‌روند. همه کیفیت‌ها جمع می‌شود و یک تیم درست می‌شود. اگر بازیکنی در این بازی نتواند بازی کند، مطمئن باشید در بازی‌های بعد فرصت نشان دادن خودش را پیدا می‌کند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها