تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه ۶۰ دقیقه‌ای!

کد خبر: 1263022

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه ۶۰ دقیقه‌ای!

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که داور به علت توقف چندباره مسابقه 15 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، حسین احمدی، بهروز بارانی و جواد آقایی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، شهاب زاهدی،‌ سعید صادقی و محمد عمری.

داور: امیر عرب‌براقی

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک برای تیم استقلال روی اشتباه بیرانوند و تعلل مدافعان پرسپولیس تبدیل به گل نخست آبی‌های اهواز شد. در این صحنه ارسال بازیکنان استقلال با دفع ناقص بیرانوند روی سر جواد آقایی‌پور نشست و این بازیکن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیم میزبان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 21: محمد عمری با ورود به محوطه جریمه استقلال خوزستان برخوردی با متین کریم‌زاده داشت، اما نظر داور روی اعلام پنالتی نبود و تأکید بر ادامه بازی داشت.

دقیقه 32: صحنه مشکوک رخ داده روی میلاد سرلک در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان توسط داور خطای پنالتی تشخیص داده شد. این اتفاق با اعتراض شدید تیم خوزستانی همراه و حتی برای دقایقی بازی متوقف شد.

دقیقه 40: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 8+45: بازی به دلیل پرتاب اشیاء از سوی هواداران حدود 10 دقیقه متوقف بود و با تصمیم داور و ناظر بازی پس از برقراری آرامش دوباره روی سکوها، این مسابقه دوباره از سر گرفته شد.

دقیقه 13+45: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه را فرزین گروسیان به زحمت دفع کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها