بهترین بازیکن زمین ایران و فلسطین

کد خبر: 1268623

سامان قدوس به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران مقابل فلسطین انتخاب شد.

بهترین بازیکن زمین ایران و فلسطین

سامان قدوس به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران مقابل فلسطین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به دوحه، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر مقابل فلسطین به برتری چهار بر یک دست یافت.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

کمتر از ۳۰ دقیقه به شروع بازی ایران و فلسطین، تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه با نظم خاصی مشغول تشویق کشورمان بودند که با حضور بازیکنان تیم ملی در زمین، میزان تشویق هواداران چند برابر شد. حدود ۸ هزار صندلی در اختیار هواداران ایرانی قرار گرفته بود.

هواداران ایران و فلسطین کنار هم و با رفاقت و دوستی زیادی وارد ورزشگاه شدند. بعد از اعلام نام کشور فلسطین، کل ورزشگاه شروع به تشویق کردند. بازیکنان فلسطین با گرمکن های منقش به پرچم این کشور وارد زمین شدند.

پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به احترام شهدای مظلوم غزه انجام شد. در پایان این سکوت یک ایرانی با صدای بلند نام غزه را صدا زد و چند تماشاگر هم شعار فلسطین آزاد را سر دادند.

سامان قدوس بهترین بازیکن زمین شد؛ اتحاد هواداران در اجوکیشین‌سیتی

هواداران در ورزشگاه بارها نام امیر قلعه‌نویی را فریاد زدند و سرمربی تیم ملی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. هواداران فلسطینی با هر حرکت مثبت بازیکنانشان ورزشگاه را روی سرشان می‌گذاشتند.

شجاع خلیل‌زاده بعد از گل زدن، شادی گل انجام نداد. برای لحظاتی هواداران ایرانی به زبان عربی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند که مورد توجه کلیه تماشاگران قرار گرفت.

بعد از گل اول فلسطین، ورزشگاه اجوکیشن سیتی منفجر شد.

پس از پایان نیمه اول، بدنساز تیم ملی در زمین ماند و شرایط را برای گرم کردن بازیکنای ذخیره فراهم‌ کرد.

در نیمه دوم هم شعار مرگ بر اسرائیل در ورزشگاه طنین انداز شد. تماشاگران ایرانی در اقدامی قابل توجه برای لحظاتی فلسطین و غزه را تشویق کردند.

۲۷۶۹۱ هوادار این بازی را از نزدیک تماشا کردند. از دقیقه ۸۰ کم کم هواداران فلسطینی ورزشگاه را ترک کردند.

تماشاگران پس از پایان بازی، تمامی بازیکنان فلسطین و ایران را تشویق کردند. بازیکنان دو تیم باهم دست دادند و از ورزشگاه خارج شدند.

سامان قدوس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها