بازیکنان تیم ملی بعد از بازی چه گفتند؟ | جهانبخش: فشار ۹۰ میلیون ایرانی روی دوشم بود

کد خبر: 1272579

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم با همه وجود بازی کردیم و خدا را شکر شرمنده مردم ایران نشدیم.

بازیکنان تیم ملی بعد از بازی چه گفتند؟ | جهانبخش: فشار ۹۰ میلیون ایرانی روی دوشم بود

علیرضا جهانبخش پس از پیروزی ایران مقابل ژاپن، گفت: تنها کسی که کنار زمین گفت علی برو پنالتی را بزن کریم انصاری فرد بود. خدا را بخاطر این برد ارزشمند شاکریم. ژاپن تیم قابل احترامی بود اما فعل خواستن را در تیم ما دیدند مخصوصا وسط نیمه و زمانیکه یک بر صفر عقب بودیم بچه‌ها همه ایمان داشتند که می‌توانیم به بازی برگردیم.

وی افزود: نیمه دوم باید با قلبمان بازی می‌کردیم تا مردم را خوشحال کنیم. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم. پنالتی را با همه وجودم زدم چرا که فشار ۹۰ میلیون ایرانی روی دوشم بود و خدا را شکر شرمنده مردم نشدم.

 آزمون: برای رسیدن به فینال هم قسم شد‌ه‌ایم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که هدف‌شان رسیدن به دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا است.

سردار آزمون بعد از پیروزی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، گفت: افتخار می‌کنم کنار این بازیکنان بازی می‌کنم. در دور حذفی سخت است که از تیم رقیب عقب باشید و بازی را ببرید.

وی افزود: همه تلاش‌مان را می‌کنیم با پیروزی در بازی بعدی در فینال حاضر شویم. همه بچه‌ها برای رسیدن به فینال هم قسم شدند.

آزمون درباره اینکه  به دلیل رد گلش به دلیل آفساید بدشانسی آورده است، گفت: بله بدشانسی آوردم. کمک داور ویدیویی گاهی به نفع آدم  و گاهی به ضرر است. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

 ابراهیمی: گل ژاپن به ما شوک وارد کرد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: گل ژاپن به ما شوک وارد کرد ولی بازیکنان از جان‌شان مایه گذاشتند و باغیرت بازی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید ابراهیمی پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2023، گفت: خدا را شکر می‌کنیم، بچه‌ها از جان‌شان مایه گذاشتند و باغیرت بازی کردند.

وی ادامه داد: ما در بین دو نیمه با هم صحبت کردیم که چیزی از دست ندادیم و 45 دقیقه وقت داریم. گل ژاپن به ما شوک وارد کرد. در نیمه دوم ژاپن یک توپ را هم روی دروازه ما نیاورد. بچه‌های ما باغیرت بازی کردند و از جان مایه گذاشتند، این پیروزی مبارک مردم باشد. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و به فینال راه پیدا کنیم.

 عزت‌اللهی: فعل خواستن را در بازی با ژاپن صرف کردیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت که همه در دیدار با ژاپن فعل خواستن را صرف کردند تا تیم ملی راهی نیمه‌نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید عزت‌اللهی پس از برتری 2 بر یک تیم ملی مقابل ژاپن و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، گفت: به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. همه فعل خواستن را صرف کردند و نشان دادند ایرانی اگر بخواهد هیچ نیرویی جلویش را نخواهد گرفت. دست تک تک خانواده‌ها را می‌بوسم، می‌دانیم چقدر دعا کردند و همینطور از مردمی که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنیم. خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم.

وی افزود: بازی قبلی 120 دقیقه مقابل سوریه بازی کردیم و استرس پنالتی را داشتیم و تنها یک روز ریکاوری کردیم. دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم، کادرفنی نیز شبانه‌روزی برای ریکاوری همت کرد اما آن چیزی که الان برای من مهم است ریکاوری ذهنی برای بازی نیمه‌نهایی است.

 رضاییان: برای تک تک مردم ایران بازی کردیم/ خدا را شکر بردیم و دشمن شاد نشدیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما برای تک تک مردم ایران بازی کردیم و خدا را شکر دشمن شاد نشدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: دوست دارم چند نکته بگویم. در روزهای بد دوست داشتیم یکسری‌ها کنارمان باشند، ولی آنهایی که قلم به دست هستند دوست دارم شرف و صداقت داخل قلم‌شان باشد و این بچه‌ها را درک کنند. جرأت کنند بنویسند چرا دلار باید هر وقت ما به مسابقات می‌رویم انقدر بالا می‌رود. این باعث می‌شود دغدغه مردم بالا برود و فشار به بچه‌ها بیاید.

وی ادامه داد: قلم دارید و جرأت داشته باشید و اینها را بنویسند. ما برای تک تک این مردم بازی کردیم. دم‌شان گرم بردیم و دشمن شاد نشدیم. بچه‌ها غیرت گذاشتند و دم‌شان گرم.

 انصاری‌فرد: به قلعه‌نویی گفتم پنالتی را جهانبخش بزند

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: وقتی قلعه‌نویی از من پرسید که چه بازیکنی پنالتی را بزند، به او گفتم شک نکند و جهانبخش ضربه پنالتی را بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد، پس از پیروزی 2 بر یک ایران مقابل ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2023 گفت: نمی‌دانم چطور احساساتم را بیان کنم. فقط خداراشکر می‌کنم و دست تک‌تک مردم را می‌فشارم. مردم در هر شرایطی کنار تیم ملی بودند و از ما حمایت کردند و ما هم برای آنها تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: در زمان پنالتی، قلعه‌نویی به من نگاه کرد و گفت پنالتی را چه بازیکنی بزند، گفتم علیرضا جهانبخش بزند، مادر او در ورزشگاه حضور دارد و دعای خیرش همراه ما است. قلعه‌نویی به من گفت مطمئنی؟ من هم به او گفتم شک نکنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها