واکنش ترابی به رفتار خلیل‌زاده و عملکرد قلعه‌نویی/ از جانشین بیرانوند شگفت‌زده می‌شوید!

کد خبر: 1276377

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از عملکرد دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن شگفت‌زده خواهید شد!


واکنش ترابی به رفتار خلیل‌زاده و عملکرد قلعه‌نویی/ از جانشین بیرانوند شگفت‌زده می‌شوید!

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: انگیزه خوبی برای این بازی داشتم و چرا که بازی قبل هم نتیجه خوبی نگرفتیم اما خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم روند خوبمان ادامه یابد.

او در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار بعد مقابل ذوب‌آهن گفت: یک دروازه‌بان جوان خیلی خوب داریم که شما او را ندیده‌اید. قطعا می‌تواند در آن بازی به ما کند و مطمئن باشید از عملکردش شگفت‌زده می‌شوید.

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران همچنین در مورد انتقادات از تیم‌ملی، بیان کرد: انتقاد برای چه؟ اگر انتقاد منطقی باشد می‌پذیریم اما اگر منطقی نباشد، پذیرفتنی نیست. امیرخان و آقای الهویی همه جا عذرخواهی کردند.

ترابی همچنین در مورد اظهارات تند شجاع خلیل‌زاده و بی‌احترامی به اهالی رسانه بیان کرد: نمی‌دانم شجاع چه گفته اما به هرحال احترام می‌گذاریم.

وی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی نیز اظهار کرد: قلعه‌نویی دوست نداشت بازی را ببازیم، همه ایران دوست داشتند بازی را ببریم و امیر قلعه‌نویی هم هر تصمیمی که گرفت، فکر کرد بهترین تصمیم بوده است و اگر همان توپ‌ها به گل تبدیل می‌شد الان جشن ملی راه انداخته بودیم و انشاءالله در دوره بعدی جبران کنیم.

واکنش خلیل‌زاده عملکرد ضعیف دفاعی تیم‌ملی: به شما ارتباطی ندارد!

ملی پوش فوتبال ایران با ایجاد جنجال در میکسدزون خبری از قلعه نویی حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در جریان لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. در این رقابت بدشانس بودیم اما به تیم حریف تبریک می‌گویم. فوتبال همین است و نشد که پیروز میدان شویم. به امید خدا بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا خستگی جام ملت‌ها از تن بازیکنان تیم ملی درآمده است؟ به کنایه گفت: خیر هنوز در نیامده است.

شجاع خلیل‌زاده در واکنش به اینکه آیا در حین بازی درخواست تعویض داشتید یا خیر؟ با عصبانیت گفت: خیر. دفاع چپ تیم گفت که همسترینگ او درد می‌کند و به مربی گفتم که او را تعویض کند.

خلیل زاده ادامه داد: لطفاً خبرنگاران سوال درست را از خمس بپرسند. چه کسی گفته که من بازیکن را تعویض می‌کنم؟ من چه کاره هستم که کسی را تعویض کنم؟ بازیکن روی زمین قرار داشت و من این موضوع را به مربی گفتم.

خلیل‌زاده با واکنش تند ادامه داد: نمی‌دانم خبرنگاران دنبال چی می‌گردند؟ فوتبال بدون هوادار معنی ندارد و امیدوارم که هیچ تیمی هوادارانش محروم نشوند و بتوانند بازی تیم خود را از نزدیک دنبال کنند.

خلیل زاده ادامه داد: از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم که موفق نشدیم آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم در ادامه فصل با نتایج خوب بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

او در واکنش به اینکه قلعه نویی نتوانست پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد، گفت: صحبت‌های قلعه نویی در برنامه زنده کاملاً درست بوده است. زمانی که کی‌روش برای خود صحبت می‌کرد مگر کسی از خبرنگاران از او سوال می‌پرسید که حالا قلعه نویی را سوال و جواب می‌کنید؟ تمام خبرنگاران اینجا همگی کیروشی‌پور بودند.

او ادامه داد : آن زمانی که کیروش ما را ۸ سال به تیم ملی دعوت نکرد، خبرنگاران کجا بودند که این سوالات را از او بپرسند؟ من دلم پر است و جلوی خودم را می‌گرفتم که صحبت نکنم.

کاپیتان تراکتور ادامه داد: باخت ما در جام ملت‌ها دلایل فنی نداشته است و این طبیعت فوتبال است. تیم تلاش خود را کرد اما نشد.

او در پاسخ به اینکه چرا در بازی با قطر اکرم عفیف ملی‌پوش قطر به راحتی از خط دفاعی ایران عبور می‌کرد؟ پاسخ داد: الان چیکار کنیم! اگر سوالی مربوط به من هست از من بپرسید تا جواب شما را بدهم.

او گفت: یک سری افراد از نظر منافع آنها در خطر بود. ۸ سال فوتبال درخشان من را آقای کیروش نابود کرد و یکی از خبرنگاران در مورد آن صحبت نکرد چرا که همه شما همگی منافعتان در آن بوده است.

مدافع تیم‌ملی با اشاره به میکروفن یکی از رسانه‌های حاضر در میکسدزون گفت: منافع آن‌ها در حمایت از کیروش بوده است. توهین نمی‌کنم چون مطمئن هستم.

خلیل‌زاده در واکنش به انتقادهای صورت گرفته در خصوص عملکردش در تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع به شما ربطی ندارد و من نباید به شما جواب پس بدهم!

او در واکنش به سوال خبرنگار در مورد عملکردش گفت: تو نمی‌توانی به من بگویی که باید چه چیزی را جواب بدهم یا خیر و این موضوع به تو مربوط نمی‌شود!

شجاع خلیل‌زاده با عصبانیت و فریاد میکسدزون خبری را ترک کرد و با همراهی کادر فنی تیم فوتبال تراکتور از میکسدزون خبری خارج شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها