حواشی شهرآورد ۱۰۳؛ از حضور مادربزرگ ۷۵ ساله تا شکستن سر بازیکن استقلال توسط قرمزها

کد خبر: 1280380

شهرآورد پایتخت همچون گذشته و ساعت‌ها پیش از آغاز آن، با حواشی جالبی همراه است.

حواشی شهرآورد ۱۰۳؛ از حضور مادربزرگ ۷۵ ساله تا شکستن سر بازیکن استقلال توسط قرمزها

شهرآورد پایتخت همچون گذشته و ساعت‌ها پیش از آغاز آن، با حواشی جالبی همراه است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) امشب چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شرایط شهرآورد ۱۰۳ نسبت به دیگر دیدارهای این دو تیم متفاوت است، چرا که نتیجه آن می‌تواند تا حد زیادی قهرمان را مشخص کند. در حال حاضر شاگردان جواد نکونام شرایط بهتری در جدول دارند. استقلال با ۴۲ امتیاز و با اختلاف ۳ امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر قرار دارد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته راس ساعت ١۵ درهای ورزشگاه برای حضور هواداران دو تیم باز شد. هواداران استقلال از در غربی ورزشگاه و هواداران پرسپولیس از درب شرقی اجازه ورود دارند. آنها هنگام ورود به ورزشگاه، برای یکدیگر کُری‌ می‌خوانند.

هواداران هر دو تیم در گیت دوم، بازرسی بدنی می‌شوند.

قیمت‌هاب بلیط در شهرآورد یکصد و سوم در حالی از صد هزار تومان تا سیصد و پنجاه هزار تومان تعیین شده بود که در بازار سیاه قیمت بلیط این دیدار به مبلغ چهار میلیون تومان نیز رسیده است.

تصویری از سیستم کمک داور ویدیویی در دربی ۱۰۳ که در ورزشگاه آزادی نصب شده است.

بانوان هوادار پرسپولیس از رامهرمز برای تماشای دربی به تهران آمده‌اند.

بانوان هوادار نیز همگی از درب غربی و پارکینگ شماره ٢ وارد ورزشگاه می‌شوند.

مادربزرگ ۷۵ ساله مشهدی که به خاطر علاقه به فوتبال از مشهد همراه با فرزندش برای تماشای دربی به تهران آمده است.

بنر ۸ متری هوادار مشهدی پرسپولیس که با وجود هزینه فراوان هنوز اجازه ورود آن را به ورزشگاه نداده‌اند.

 

 از اقدام عجیب میزبان در لحظه افطار تا شکستن سر بازیکن استقلال توسط قرمزها

حواشی دربی ۱۰۳؛ از اقدام عجیب میزبان در لحظه افطار تا شکستن سر بازیکن استقلال توسط قرمزها

شهرآورد صد و سوم پایتخت پیش از شروع با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تا دقایقی دیگر دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در شرایطی که چند دقیقه تا آغاز این بازی باقی مانده، هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال روی سکوها با هم درگیر شدند. در این میان هواداران پرسپولیس نسبت به انتخاب وحید کاظمی و موعود بنیادی فر به عنوان داوران این دیدار اعتراض داشتند و علیه این دو داور شعار سر دادند.

همچنین هواداران پرسپولیس نسبت به صحبت‌های روز گذشته مهدی هاشمی نسب در نشست خبری این بازی واکنش نشان دادند و علیه بازیکن اسبق این تیم شعار دادند.

171003046

تیم داوری با ورود به زمین شرایط زمین را ساعاتی قبل از شروع مسابقه مورد بررسی قرار دادند تا همه چیز برای این بازی مهیا باشد.

با ورود اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌پوشان به زمین، این مربی برزیلی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. همچنین با ورود اعضای کادرفنی استقلال نیز نیمه آبی‌پوش ورزشگاه به شدت کادرفنی تیم محبوب خود را تشویق کردند.

با پخش اذان مغرب و لحظه افطار، هواداران دو تیم دقایقی به احترام اذان سکوت کردند. در شرایطی که تعداد زیادی از خبرنگاران روزه بودند، باشگاه استقلال که میزبان این بازی بود به منظور پذیرایی از خبرنگاران هیچ برنامه‌ای برای افطار نداشت.

با ورود مهدی هاشمی‌نسب این موضوع با تشویق هواداران استقلال همراه بود که این اتفاق با واکنش شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

هواداران پرسپولیس نیز با سنگ سر زبیر نیک نفس را شکستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها