سرمربیان در نشست خبری چه گفتند؟ | اوسمار: پیکان خوب دفاع می‌کند/مورایس: بازی مقابل گل‌گهر ساده نبود

کد خبر: 1281030

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نگران این نیست که تیمش فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست می‌دهد.

سرمربیان در نشست خبری چه گفتند؟ | اوسمار: پیکان خوب دفاع می‌کند/مورایس: بازی مقابل گل‌گهر ساده نبود

اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: ابتدا به تمام مردم ایران سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید برای همگی پررونق باشد. این چند روز تعطیلی برای تیم ما در این فرصت خوب است، چون پنج بازی فشرده داشتیم. این بازی حساس بود، چون بعد از دربی بود و کمی بازی احساسی دنبال شد و اول بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم نبود. از کار بازیکنانم راضی هستم، به خاطر اینکه چیزی که می‌خواستیم در زمین ارائه کردند. زمانی که 2 بر صفر جلو بودیم فضای برای حمله ما بیشتر بود، اما متأسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: پیکان خوب دفاع می‌کند و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم کنار بیاید به مشکل می‌خورد. خدا را شکر ما توانستیم رو به جلو برویم و دو گل بزنیم. از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما انرژی دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره دلایل فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم گفت: موافقم که ما باید این مشکل را حل کنیم، اما من به‌عنوان یک مشکل به آن نگاه نمی‌کنم. به‌عنوان کم دقتی در ضربه آخر است، چون ما گل می‌زنیم ولی نمی‌توانیم تعداد گل‌ها را زیاد کنیم. شاید کمی به خاطر خستگی بچه‌ها بوده است. من به‌عنوان یک مشکل نگاه نمی‌کنم، ولی سعی می‌کنیم در تمریناتی که داریم قسمت آخر را هم درست کنیم.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که آیا از دست دادن موقعیت‌ها او را نگران نمی‌کند، تأکید کرد: نگران می‌شوم، اما من بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را درست نمی‌کردیم. من مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

«علی نعمتی بهترین بازیکن دربی بود، اما امروز در ترکیب اصلی جا نداشت. دلیل این اتفاق چه بود؟»، وی در پاسخ به این سؤال یادآور شد: من از تمام بازیکنانم مطمئنم و وقتی وارد زمین می‌شویم به آنها اعتماد دارم. نعمتی فصل گذشته تمام بازی‌ها را انجام داد و تا الان هم در دفاع چپ بازی می‌کرد. با اینکه پست اصلی او دفاع وسط است، اما در دو بازی قبل فرشاد فرجی در پست او خوب کار کرده است. ما به خاطر احترام به عملکرد فرشاد فرجی، او را بازی دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش ریتم خوبی پیدا کرده و آیا نگران این نیست که بازیکنان ملی‌پوش سرخپوشان بعد از اردوی تیم ملی بار دیگر دچار اُفت شوند، تصریح کرد: نه آنطور نگرانی ندارم. تقریباً 21 روز تا بازی با گل‌گهر داریم و در شش هفت روز آینده بچه‌ها می‌توانند استراحت کنند. به نظرم برای هر بازیکنی حضور در تیم ملی یک افتخار است و بچه‌ها باید از این فرصت برای استراحت استفاده کنند و آماده به تمرین بازگردند.

اوسمار راجع به عملکرد اوستون ارونوف نیز توضیح داد: وقتی بازیکنان جدید به ما اضافه شوند شاید کمی طول بکشد که آنها هماهنگ شوند. شاید بعضی جزئیات را هواداران و رسانه‌ها نبینند، ولی به نظرم در حال هماهنگ‌تر شدن هستند. هم ارونوف و هم عبدالکریم حسن بهتر می‌شوند و امیدوارم هر چه می‌گذرد هماهنگ‌تر شوند.

خبرنگاری با یادآوری اینکه قرارداد سرمربی سرخپوشان در پایان فصل تمام می‌شود و از او پرسید که آیا درخواستی برای تمدید داشته است یا نه، گفت: بله! قرارداد من آخر فصل تمام می‌شود. هنوز چیزی به من نگفتند که بمانم یا نه. وقتی آنها چیزی نگفتند، من که نمی‌توانم بگویم می‌مانم یا نه!/تسنیم

 مورایس: لیاقت برد را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل گل‌گهر ساده نبود، اما لیاقت برد را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل گل گهر سیرجان گفت: با وجود تلاش بازیکنم، بازی ساده‌ای نبود ولی لیاقت برد داشتیم. انرژی هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند را حس کردم و بابت این انرژی‌ که به تیم دادند در مسابقه‌ای که ساده نبود، تشکر می‌کنم. عید نوروز را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشد.

وی در خصوص تداوم خراجی‌های تیم سپاهان در دیدارهای اخیر و ترسی که از شکست در بازیکنان این تیم بعد از اخراج احمدزاده دیده می‌شد، گفت: می‌دانید با یک بازیکن کمتر ساده نیست که در فضاها امنیت خوبی داشته باشید و بتوانید فضاها را کنترل کنید. طبیعتاً دفاع کردن نیز سخت خواهد شد. با این وجود به کیفیت تیم حریف و اینکه نتیجه تا قبل از آن اخراج چگونه پیش رفته است نیز بستگی دارد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: خیلی جذاب بود در این بازی که حداقل با یک بازیکن کمتر توانستیم مدیریت کنیم. این اخراج برای ما ساده‌تر بود؛ چون نتیجه یک بر صفر به نفع ما بود وقتی بازیکن ما اخراج شد. به بازیکنان بابت شخصیتی که از خود نشان دادند، تبریک می‌گویم و حداقل می‌توانم بگویم این بار ساده‌تر بود چون جلو بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و در کنار همدیگر متحد باشیم.

 اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست

سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان تأکید کرد، با وجود برتری سپاهان مقابل این تیم، در هیچ دقیقه‌ای برتری شاگردان مورایس را احساس نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل‌گهر سیرجان پس از شکست 2 بر صفر این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: واقعیت این است که نمی‌دانم سپاهان در طول بازی شایسته پیروزی بود یا خیر. در هیچ دقیقه‌ای از بازی احساس نکردم که آنها بهتر از ما بودند. با یک اشتباه ساده، یک گل ساده‌ خوردیم. در چنین بازی‌هایی و در مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان که بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارد، دو سه شانس برای آنها کافی است. بعد از گل نخست و در طول نیمه دوم بازی خود را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما وقتی پنج شش موقعیت دارید باید حداقل یک گل بزنید.

وی تصریح کرد: آخر بازی نیز ریسک کرده و به جلو آمده بودیم که گل دوم را خوردیم. به شاگردان گفتم که چهار بازی را واگذار کردیم، اما در هیچ‌کدام از این چهار بازی ندیدم تیمی که ما بازی را به آنها واگذار کردیم بهتر از ما بازی کرده باشد. بیشتر بازی‌هایی را که باختیم به خاطر اشتباهات خودمان بوده است و باید باورمان بیشتر باشد و این مسئله تفاوت را نشان می‌دهد. باید باور ما بیشتر باشد و امروز نیز با وجودی که موقعیت‌های بیشتری داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در نیمه اول خوب نبودیم و با یک گل خیلی بد شروع کردیم، اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. این نشان می‌دهد یکسری اشتباهات و کمبودها در تیم داریم. وقتی شما عملکرد بهتری دارید، اما بازی را می‌بازید حتماً ایراداتی دارید. ما با تیمی بازی کردیم که بازیکنان باکیفیتی داشت، اما در کارهای تیمی ما بهتر بودیم.

 ویسی: به فکر زیبا بازی کردن نیستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد با بیان اینکه به فکر زیبا بازی کردن نیستیم گفت: مردم از دربی خوزستان استقبال نکردند چون سه تیم خوزستانی در حال دست و پا زدن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم بود. سه تیم خوزستانی در پایین جدول قرار دارند و برای امتیاز گرفتن دست و پا می‌زنند. دربی بود و دربی یعنی گل نخوردن و بردن. هر دو تیم گل نخوردند ولی برنده‌ای نداشت.

وی افزود: نیمه اول بسیار زیبا بود اما نیمه دوم هر دو محتاط بودیم و نیم نگاهی به بردن داشتیم. می‌توانستیم با شهامت‌تر بازی کنیم ولی به هر حال نباختن در دربی و یک امتیاز گرفتن در این اوضاع و احوال خوب بود. فولاد عادت ندارد اینجای جدول باشد. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول بسیار متفاوت‌ شده است.

سرمربی فولاد خوزستان درباره آینده تیمش تصریح کرد: مردم در ایران عادت ندارند فولاد را در پایین جدول ببینند. الان در استرس بسیار بدی هستیم. استرس مردم خوزستان برای فولاد باید برای بالای جدول باشد نه پایین جدول. متأسفانه اوضاع و احوال فولاد مناسب نیست و باید آینده‌ای داشته باشد که مردم به آن ببالند. امسال گذشت ولی سال بعد اتفاق‌های خوبی می‌افتد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا مردم از دربی خوزستان استقبال نکردند، گفت: علتش پایین بودن سه تیم خوزستان در پایین جدول است و برای نیفتادن دست و پا می‌زنند. مردم راضی نیستند. 9 بازی دیگر اینجا هستم و دوست دارم چه من باشم و چه نباشم این تیم شرایط بهتری داشته باشد.

وی در رابطه با وضعیت ادامه همکاری با احمد آل‌نعمه و حسین کعبی در کادرفنی فولاد خاطرنشان کرد: تغییرات همیشه خوب نیست. اینها بچه‌های خوزستان بوده و من مربی آنها بوده‌ام. فردا جلسه‌ای با آنها خواهیم داشت و احتمالا در کادرفنی خواهند بود.

سرمربی فولاد خوزستان بار دیگر با این سوال روبه‌رو شد که آیا شرایط تیمش در آینده بهتر خواهد شد یا نه، گفت: پس از اینکه با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شدم سه باری که به خوزستان برگشتم متأسفانه تلاش‌مان برای نیفتادن بود. الان باید فقط امتیاز بگیریم که نیفتیم. به زیبا بازی کردن امتیاز نمی‌دهند.

ویسی در واکنش به این سوال که در مقطع قبلی با دلخوری از فولاد کنار گذاشته شد، گفت: اگر به ناحق جدا شدم، بقیه باید جبران کنند و اگر به حق جدا شدم، جبران خواهم کرد. پس از قهرمانی استقلال خوزستان هر سه باری که به تیم‌های خوزستانی برگشتم جنگیدن‌مان برای نیفتادن بود. الان هم تمام وجودم را برای نگه داشتن فولاد می‌گذارم.

 عنایتی: مقابل پرسپولیس چیزی که انتظار داشتیم نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در دیدار مقابل چیزی که انتظار داشتیم نبودیم، ولی تلاش بچه‌ها فوق‌العاده خوب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای تیم ما آن چیزی که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. به پرسپولیس بابت سه امتیاز تبریک می‌گویم. ما چیزی که انتظار داشتیم نبودیم، ولی تلاش بچه‌ها فوق‌العاده خوب بود. متأسفانه طی دو روز گذشته و پیش از آنکه برای بازی برابر پرسپولیس آماده شویم، برای ما اتفاق بدی افتاد و سه بازیکن اصلی ما دچار مصدومیت شدند.

وی در ادامه افزود: فرشید اسماعیلی که خیلی می‌توانست در این بازی به ما کمک کند، ابراهیم صالحی و دانیال جهانبخش به دلیل مصدومیت نتوانستند در این بازی حاضر باشند. امروز با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به کیفیت تیم فوتبال پرسپولیس و کمبود تعداد بازیکنانش، تصریح کرد: می‌دانستیم با تیمی کاملاً حرفه‌ای مواجه می‌شویم. شاید 80 درصد بازیکنان این تیم در حد ملی هستند. ما تلاش‌مان را کردیم و مجبور شدیم از بازیکن رده نوجوانان خودمان استفاده کنیم. ما هر بازی دو یا سه بازیکن اینطوری داریم.

عنایتی با اشاره به عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: واقعاً بچه‌ها همه توان‌شان را برای یک بازی خوب گذاشتند، ولی فکر می‌کنم آن چیزی که توقع داشتیم، نشد. جا دارد از بچه‌های خودم تشکر کنم همه توان و انرژی‌شان را گذاشتند. باید چند روزی را استراحت کنیم.

وی درباره برنامه‌اش برای خودروسازان در ادامه لیگ برتر، تأکید کرد: سال نو را پیشاپیش به شما و همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پُر خیر و برکتی باشد. باید چند روزی کنار خانواده استراحت کنیم و با انرژی بیشتر امیدواریم برگردیم و نتایجی در خور پیکان بگیریم و ان‌شاءالله این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی پیکان راجع به اینکه انتظار هواداران پرسپولیس شاید سبک بازی بسته و دفاع اتوبوسی از پیکان بود، اظهار داشت: خودم در تیم‌هایی که بودم و حتی با تیم‌هایی به لحاظ نفرات ضعیف‌تر مقابل تیم بزرگتر قرار گرفتیم، همیشه ما یک فلسفه برای خودمان داریم که نتیجه را به هر قیمت نمی‌خواهیم. قصد داریم آنها که فوتبال را می‌بینند و آن را می‌فهمند جنبه خوب فوتبال را ببینند.

وی ادامه داد: ما تاکتیک‌هایی برای خودمان داریم. درست است که بازی باب میل ما پیش نرفت. اکثر بازی‌های‌مان را با مالکیت خوب پیش بردیم. بچه‌ها امروز یک مقداری در شوک بودند. نبود سه بازیکن تأثیرگذار در بازی می‌تواند تاکتیک و نتیجه را تغییر بدهد. افشین صادقی 16، 17 ساله مقابل پرسپولیس بازی کرد. اینها برای من خوشایند است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و فلسفه خودمان را با هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، آن را انجام می‌دهیم.

عنایتی در مورد اینکه چرا پس از صحبت با داور کارت زرد دریافت کرد، گفت: آقای علی اسماعیلی (مدیر رسانه‌ای پیکان) در مورد داوری صحبت کرد و من زیاد نمی‌توانم صحبت کنم. داورها کم‌طاقت شدند. یعنی صحنه‌ای که من کارت گرفتم بینی و بین الله بروید بپرسید من چه گفتم. فقط به داور چهارم گفتم «شما صحنه را دیدید، چرا کمک نمی‌کنید؟» همین! قرار نیست که شرایط را خیلی خطرناک کنیم. قرار نیست که اصلاً حرفی نزنیم! مگر می‌شود به داور حرفی نزد؟!

وی افزود: آقای کوپال ناظمی مگر این فحش و توهین است؟ در سیرجان ابتدا توپ به سر و بعد به دست بازیکن ما برخورد کرد، علیه ما پنالتی گرفتند. اینجا که دقیقاً توپ به دو دست برخورد کرد. حالا کارشناسان درباره آن صحبت می‌کنند. ما از این صحنه‌ها خیلی از اول فصل داشتیم.

سرمربی پیکان خاطر نشان کرد: تیمی که تماشاگر نداشته باشد، همین است و کسی به آن نمی پردازد. بازیکن 16، 17 ساله بازی بدهید، همین است. داوری اینطوری باشد همین شکلی است. من نمی‌خواهم وارد این موضوعات شوم. آقای علی اسماعیلی در این مورد صحبت کرد. ما عادت برای اعتراض به داوری نداریم. ما گفته‌ایم احترام، احترام، احترام. خسته نباشید به جامعه داوری می‌‌گوییم و ان‌شاءالله در سال جدید با یک رویکرد جدید ادامه بدهیم و روز به روز فوتبال‌مان بهتر شود.

عنایتی درباره دلیل تعویض زودهنگام حامد پاکدل مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: حامد پاکدل یکی دو بار با شانه زمین خورد. من ترسیدم. ما همینطوری یار نداریم و بالاخره حامد جزو بازیکنان تأثیرگذار ماست. من دیدم که بازیکن به خاطر تیم با درد بازی می‌کند. خودم در این شرایط زرنگ هستم و نخواستم ریسک کنم. نخواستم اتفاقات بدتری برای ما بیفتد، چون بازی‌های حساسی پیش رو داریم. پاکدل را تعویض کردم که برای باز‌ی‌های پیش رو ریکاوری کند و ان‌شاءالله بتوانیم از او استفاده کنیم. او برای ما فوق‌العاده بازیکن تأثیرگذاری است.

وی  در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس را در حد تیم قهرمان لیگ برتر می‌بیند، گفت: تیم‌هایی که با یکسری شرایط خاص در لیگ رقابت می‌کنند، کاملاً مشخص هستند، تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان. همیشه تیم‌های ما در جدول سه تکه هستند. پنج تیم اول برای قهرمانی، پنج تیم دوم برای وسط جدول و پنج تیم سوم متأسفانه برای عدم سقوط تلاش می‌کنند. یعنی که ابتدای فصل به کسی بگویید این سه گروه را جدا کن، این کار را انجام می‌دهد. این مورد، چیز خاصی نیست.

عنایتی در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس جزو گزینه‌های قهرمانی است و بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت و هواداران بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم امروز روز خوب پرسپولیس مقابل ما بود. به هر حال این را می‌گویم آنها فوق‌العاده خوب مقابل ما بازی کردند، هر چند که ما قابل انتظار نبودیم. البته شما لطف داشتید و گفتید بازی خوب بود، اما من از نحوه فوتبال‌مان راضی نیستم، چون ما قبلاً فوتبال به مراتب بهتری از این بازی کرده بودیم.

سرمربی پیکان راجع به اینکه آیا دستور خطای شدید یا مصدومیت بعضی بازیکنان پرسپولیس را به بازیکنان خود داده بود، گفت: سؤال شما، اصلاً سؤال خوبی نیست، چرا که ما فوتبال بازی می‌کنیم که اخلاق و شادابی به دست بیاوریم. اینطور نیست که خدای ناکرده از بازیکنی بخواهیم این کار را انجام بدهد. اگر اینطور باشد هیچ استعدادی در دنیای فوتبال رشد نمی‌کند. اگر اینطور باشد اول کار باید پای رونالدو را قطع و مسی را ضربه فنی کنیم! ما از این اخلاق‌ها نداریم. اول جوانمردی، رفاقت و بعد رقابت که آنهم در زمین است. بعد از آن هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد، بیفتد.

حسینی: می‌توانستیم به نساجی بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برابر نساجی پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با نساجی افزود: این برد خیلی خوب و مهم را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. بعد از چند هفته نتیجه نگرفتن، کسب نتیجه برابر تیمی مثل نساجی که نیاز به امتیاز داشت، کار سختی بود که خوشبختانه به این مهم رسیدیم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما به بهترین شکل بازی کردند و کمترین موقعیت را به حریف دادیم. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم و البته و موقعیتی هم به حریف ندادیم.

حسینی گفت: بعد از سه هفته‌ای که بر ما سخت گذشت، این برد برایمان ارزشمند است و خوشحالیم که هواداران راضی از استادیوم رفتند.

ربیعی: فرصت‌های کمی به حریف دادیم و جریمه شدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فرصت‌های کمی به مس دادیم اما به خاطر همان‌ها جریمه شدیم.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: امروز (یکشنبه) جدا از بازی برای من لذت داشت که ورزشگاه جدید مس را دیدم و می‌دانم در چهار سال حضورم در اینجا تلاش زیادی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه انجام شد که این ورزشگاه ساخته شود. به دوران من نرسید اما خوشحال شدم که به عنوان تیم رقیب اینجا حضور داشتم. ورزشگاه بسیار خوب، مدرن، با کیفیت چمن عالی برای شهر رفسنجان بماند.

او افزود: وظیفه خودم می‌دانم که از مردم شهر رفسنجان تشکر کنم. به خاطر لطف دیروز و امروز و هم چهار سال اینجا جز محبت و خوبی از مردم رفسنجان ندیدم. من در رزومه کاری‌ام مدیون مردم رفسنجان و باشگاه مس هستم.

او ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و طبق برنامه‌هایی که داشتیم به گل هم رسیدیم. در فرصت‌های بسیار کمی که به حریف دادیم جریمه شدیم. گل اول مس از فاصله خیلی دور زده شد که می‌توانستیم این گل را نخوریم. در نیمه دوم هم با اینکه مالکیت بیشتر در اختیار تیم مس رفسنجان بود اما محورها را بسته بودیم و در ضدحملات اگر بیشتر دقت کرده بودیم به فضای پشت دفاع آنها می‌رسیدیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم.

ربیعی افزود: روی دو توپ برای مس رفسنجان موقعیت ایجاد شد که یکی را گل کردند و یکی هم آقای شهباززاده با سر به بالای دروازه زد. بازی کم موقعیتی برای دو تیم بود اما پر گل از آب درآمد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: از ۱۰ بازی خارج از خانه ۲۰ امتیاز گرفتیم. درست است که بازی قبلی را چون باخته بودیم دوست داشتیم در این بازی به پیروزی برسیم اما اگر از زاویه دیگر نگاه کنیم مساوی برابر مس که پنجم سال قبل بوده و تیم پرمهره ای است مصداق این دیده شود که ما از یک بازی سخت امتیاز گرفتیم اما چون می توانستیم برنده این بازی باشیم ناراحت کننده است. باید امتیازآوری را در بازی‌های خانگی بالا ببریم.

ربیعی ادامه داد: تیم به یک استراحت نیاز داشت و در این مدت از لحاظ ذهنی و روانی تحت فشار بوده و در این تعطیلات نوروز برای استراحت بازیکنان بهره بگیریم تا شرایط بهتری بعد از تعطیلات داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره اینکه تیمش برای حفظ نتیجه بازی کرد یا برنامه ای برای زدن گل پیروزی داشت، گفت: در نیمه دوم هم سعی کردیم پرس‌ها را ادامه دهیم اما عملکرد تاکتیک پرسینگ عملکرد انرژی بری است. چون دیدم برای ارسال پاس پشت دفاع ما اصرار دارند جایگزینی نداشتیم و بضاعت ما همین است. تیم ما ۱۶ بازیکن بزرگسال دارد که دو بازیکن دروازه بان هستند. مجبور شدیم شایان مصلح را به پیستون چپ و امیرحسین جدی را به راست ببریم. یک لحظه در پوشش بازیکنان ما اشتباه کردند. چند ضربه ایستگاهی داشتیم و می‌توانستیم توپ را بالا حفظ کنیم. خوردن گل اول از فاصله دور برای خود من سخت بود. به تیم مس رفسنجان هم خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

ربیعی در پاسخ به خبرنگاری که از او بابت حضورش در مس تشکر کرد، گفت: من چهار سال از بهترین دوران مربیگیری‌ام را در اینجا داشتم. هر جایی که کار کردم همیشه موافق و مخالف وجود دارد. دیروز خیلی‌ها از من قدردانی کردند و خیلی‌ها هم ممکن است با شخص بنده حال نمی‌کردند اما مسئولیت من بود که این تیم را چهار هفته قبل از پایان لیگ یک به لیگ برتر آوردم و در سه سال حضورم این تیم را هشتم، ششم و پنجم کردم و سعی ام بر این بود که سیر صعودی برای مس ایجاد کنم. خوشحالم از ترکیب ۱۱ نفره مس ۶ یا ۷ نفر از بازیکنان سال قبل بودند. من تیم مس را قلباً دوست دارم و برای او همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.

او ادمه داد: این ارتباط وطرفه بوده است. الان هم سعی می‌کنم روند ذوب آهن را نسبت به فصول قبل بهتر کنم. مقداری در دو سه هفته اخیر بدبیاری داشتیم. بازی را هفته قبل واگذار کردیم که تیم حریف به محوطه جریمه ما نیامد اما ما ۲ بر صفر باختیم. فوتبال همین است. بازی‌های خارج از خانه ذوب آهن خوب است و باید بتوانیم آن را به بازی‌های داخل خانه تعمیم دهیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و در پایان گفت: در ذهنم برای آنها فضای بهتری را جستجو می‌کردم. من و شاگردانم بسیار برای مجموعه اصیل ذوب آهن تلاش می‌کنیم. الان در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد و این حس بسیار خوبی است و سال جدید را تبریک می‌گویم. برای مردم رفسنجان و اصفهان آرزوی سلامتی و سالی پر از شادی و برکت برای مردم این دو شهر باشد.

 

انتقاد شدید نویدکیا از مسئولان شرکت مس

سرمربی مس رفسنجان از مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران بخاطر بلاتکلیفی تیمش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن، گفت: به باشگاه مس، مردم رفسنجان درگذشت مرحوم شجاع الدینی پیشکسوت فوتبال رفسنجان را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی می‌توانم بگویم ۱۰-۱۵ دقیقه اول ۲ گل ابتدایی خوردیم که این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. بازی فوق‌العاده منضبط و عالی دیدیم.

او افزود: از وقتی اینجا آمدم نیمه دوم، یکی از بهترین‌ بازی‌هایی بود که از تیمم دیدم. نیمه دوم حتی توپ به دروازه‌بان ما نرسید و ذوب‌آهن فقط توپ ‌های بلند داشت. بازیکنان ما موقعیت های زیادی خلق کردند اما جدا از نتیجه به خاطر سبک بازی تیم‌ تبریک می‌گویم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

سرمربی مس رفسنجان درباره مشکلات مالی باشگاه و اینکه این موضوع روی روند بازی شما تاثیر نمی‌ گذارد، گفت: وقتی مبالغی که از سال قبل طلب دارند و امسال هم به پایان می‌رسد و آنها هنوز نمی‌دانند طلب سال قبل را چه زمانی می‌گیرند، ذهنشان درگیر می‌شود. به مسئولان شرکت مس می‌گویم این تیم برای این شهر است و باید درک کنید که معادن برای اینجاست. دلخوشی مردم با این همه هیجان اینجا به تیمشان است.

حرف من فقط فوتبال نیست این تیم رشته‌ها و رده های مختلفی دارد. امیدوارم فکر اساسی کنند و برای آینده اینجا تصمیم بگیرند اینکه می‌خواهند تیم داشته باشند یا نه. شور و هیجان مردم را درک کنند و ما هر جا باشیم دلمان می‌خواهد برای مردم دلخوشی ایجاد کنیم که از زندگی خود لذت ببرند.

نویدکیا درباره مشکل اقامت تیمش گفت: مشکلات ما حل نشده و تیم ما کرمان است. من سال‌ها در سپاهان بودم و درک این اتفاقات برایم سخت است که شرکت به این بزرگی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تیم‌هایشان چنین مشکلاتی داشته باشند. نمی‌گویم سر وقت پول بگیریم، ممکن است دیر یا زود شود اما وقتی بلاتکلیف باشیم این خنده‌دار است. این مسائل برنامه‌ریزی می‌خواهد و من نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم. بازی ۲ -صفر باخته را مساوی کردند. وقتی اینجور برای تیم می‌جنگند من نمی‌دانم چگونه از آنها دفاع کنم. امیدوارم منطقی‌تر به این قضیه نگاه کنند. آنجا نشسته‌اند و تصمیماتی می‌گیرند که انگار اینجا همه تفریح می‌کنند. آنها زحمت می‌کشند.

او درباره اینکه به گفته مسئولان شرکت مس، باشگاه مس ۱۰۰ درصد بودجه خود را دریافت کرده، گفت: الان این قضیه به تیم‌های پایه هم انتقال پیدا کرده است. با این شکل آینده درخشانی برای مس رفسنجان وجود ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها