واکنش وزارت ورزش به خبر تغییر نام استقلال

کد خبر: 1288548

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: درخواستی از پتروشیمی خلیج‌فارس برای تغییر نام استقلال دریافت نکرده‌ایم.

واکنش وزارت ورزش به خبر تغییر نام استقلال

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: درخواستی از پتروشیمی خلیج‌فارس برای تغییر نام استقلال دریافت نکرده‌ایم.

علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز (دوشنبه) گفت: پسوند خلیج فارس نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

سیدمحمدشروین اسبقیان نیز در گفت‌وگوی تلویزیونی در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال اظهار داشت: اینها مواردی است که باید به طور رسمی به وزارت ورزش اعلام تا بررسی کنیم. اینگونه نیست که شایعه‌ای مطرح شود که مثلاً باشگاهی می‌خواهد اسمش را عوض کند. تا کنون به‌طور رسمی چنین چیزی از سوی مالکین دو باشگاه یعنی کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس به ما اعلام نشده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: آنها مختار هستند که هیات مدیره خودشان را تعیین و هیات مدیره مختار است که مدیرعامل را انتخاب کند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش تیم‌داری نخواهد کرد چرا که وظیفه‌اش باشگاه‌داری نیست گفت: براساس قانون اهداف و وظایفش وزارت ورزش مشخص است و همان چیزی است که رییس جمهور در شورای عالی ورزش تاکید داشت و در واقع ما براساس همان قوانین، وظایف قانونی خودمان را انجام می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید نامه رسمی تغییر نام باشگاه استقلال به دستمان برسد و آن هم مقررات و ضوابط خاص خودش را دارد. هیچ نامه‌ای تاکنون برایمان ارسال نشده است؛ تا درخواست نرسد من در این خصوص نمی‌توانم اظهارنظر کنم./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها