حسینی: لیگ برای ما تمام نشده و با قدرت ادامه می‌دهیم؛ تمرکزمان روی هر دو جام است

کد خبر: 1289457

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: برای ما مهم است که لیگ را با چه شرایطی به پایان ببریم و در ادامه راه با قدرت و تمرکز به میدان می‌رویم و از بازیکنان هم خواسته‌اند این روحیه را در لیگ و جام حذفی حفظ کنند.

حسینی: لیگ برای ما تمام نشده و با قدرت ادامه می‌دهیم؛ تمرکزمان روی هر دو جام است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: برای ما مهم است که لیگ را با چه شرایطی به پایان ببریم و در ادامه راه با قدرت و تمرکز به میدان می‌رویم و از بازیکنان هم خواسته‌اند این روحیه را در لیگ و جام حذفی حفظ کنند.

مجتبی حسینی در آستانه بازی با پیکان و در نشست خبری، تاکید کرد: بعد از دیدار مقابل فولاد سعی کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهمتر از شروع کردن آن است. باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند و این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: حفظ انگیزه و تمرکز در هفته‌های پایانی برای ما در اولویت است و هر بازی باید برای ما حکم فینال را دارد. باید هر دو جام را با نهایت تلاش و تمرکز پیش برویم و باید دید چه نتیجه‌ای برای ما رقم خواهد خورد.

سرمربی آلومینیوم، تصریح کرد: در فوتبال اگر یک بازی را از دست بدهید همه چیز را از دست داده‌اید. باید در ادامه راه با قدرت پیش برویم چراکه انتظارات از تیم بالا رفته است. به هر شکل وظیفه داریم کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. بعضی اوقات هم نتیجه دلخواه رقم نمی‌خورد اما تلاش می‌کنیم بیشترین بهره‌برداری را از پتانسیل بازیکنان داشته باشیم.

حسینی گفت: با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که دستشان از نظر مالی به مراتب بهتر از ما بوده است. برخی تیم‌ها از نظر بازیکنان از ما بهتر بوده‌اند و این کار را سخت می‌کند اما اهل رقابت هستیم و بعضی روزها نتیجه خوبی رقم می‌خورد که باب میل ماست و برخی دیگر هم اینطور نیست.

وی در واکنش به این موضوع که برخی از تیم‌ها با شاگردان او تماس گرفته و خواهان انتقال آنها به تیم‌های دیگر لیگ هستند، گفت: هر جایی که بودم در ایام آخر لیگ، با این موضوع مواجه شدم و عیبی هم ندارد. خیلی خوشحال هستم که بازیکنان من پیشرفت کرده و مشتری دارند. به هر حال این بچه‌ها هم به دنبال رشد و پیشرفت هستند و می‌خواهند دیده شوند. به این شرایط عادت کرده‌ام و ایرادی هم ندارد هر سال به جان تیم ما می‌افتند و بازیکنان ما را می‌برند.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: در فوتبال ایران با دو تا سه‌سال کار خوب می‌توان به نتایج خوب و سطح قابل قبولی رسید و این را با یحیی‌گل‌محمدی در ذوب آهن ثابت کردیم اما باید دید سیاست‌گذاری باشگاه‌ها چیست. در مورد مسائل مالی هم باید قبول کرد ما یک شرکت خصوصی هستیم و هزینه‌ها باید بر اساس منطق و زیرساخت‌ها باشد.

حسینی در خصوص شرایط مهدی لیموچی و قراردادش با باشگاه، تصریح کرد: این روزها در مورد او صحبت زیاد می‌شود، در تلویزیون هم زیاد درباره مهدی بحث شد اما باید اجازه داد تا او کارش را کند چراکه صحبت کردن بیش از حد، باعث فشار مضاعف روی او می‌شود. من هم سال گذشته قراردادی دو ساله بستم و تمدید قراردادی را ثبت نکردم.

وی در مورد نحوه قضاوت‌های لیگ تاکید کرد: به هر حال اتفاقاتی در لیگ رخ داد که ناراحت کننده است و در نتیجه‌گیری دخیل بود و این شانس ما بود که سهوا قضاوت‌ها به ضرر ما بود و در ۵ تا ۶ بازی نتیجه بازی عوض شد. مصدومیت و محرومیت از جذب بازیکنان نیز به نوعی برای ما دردسر ساز شد. از سویی دیگر برابر ۵۳ درصد مالکیت توپ داشتیم که باعث خوشحالی ما بود و امیدوارم با یک کار خوب و بی‌حاشیه، باعث پیشرفت آلومینیوم شویم.

سرمربی آلومینیوم گفت: تیم ما بزرگترین دلخوشی مردم این استان هستند، مردم با بردهای آلومینیوم خوشحال می‌شوند و با نتایج بد، ناراحت می‌شوند. نزدیک بودن بانوان هم باعث شده آنها هم از بابت این تفریح سالم، خوشحال شده و لذت ببرند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها