پاسخ جالب ویسی به یک سئوال: بگذارید اول قبل از اینکه ۲ میلیارد را بدهم سکته نکنم

کد خبر: 1290763

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه فولاد جزو تیم‌هایی است که برای نیفتادن رقابت می‌کنند و فردا باید برابر استقلال یک بازی بسیار هوشمندانه و متمرکز داشته باشیم تا حداقل امتیاز را در آزادی بگیریم.

پاسخ جالب ویسی به یک سئوال: بگذارید اول قبل از اینکه ۲ میلیارد را بدهم سکته نکنم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه فولاد جزو تیم‌هایی است که برای نیفتادن رقابت می‌کنند و فردا باید برابر استقلال یک بازی بسیار هوشمندانه و متمرکز داشته باشیم تا حداقل امتیاز را در آزادی بگیریم.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ها به هفته‌های پایانی رسیده و مطمئنا بسیار حساس و هیجانی شده است. یک ماراتن است که چند متر آخرش بسیار هیجانی می‌شود. پایین جدول خیلی حساس‌تر است. در بالای جدول دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند اما در پایین جدول ۵ تیم برتر نیفتادن رقابت می‌کنند. متاسفانه فولاد جزو این تیم‌هاست و فردا باید یک بازی بسیار هوشمندانه و متمرکز داشته باشیم تا حداقل امتیاز را در آزادی از استقلال بگیریم. استقلال تیم بسیار شسته‌رفته‌ای است و نشان داده که در طول فصل چطور بوده است. برای ما قابل احترام هستند و مانند یک قهرمان به آنها نگاه می‌کنیم. می‌جنگیم و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم تا دست پر به اهواز برگردیم.

«چه اتفاقی برای فولاد افتاده که الان چنین شرایطی دارد؟» ویسی در پاسخ به این سوال گفت: سه تیم خوزستانی متاسفانه اینطور هستند. شاید اولین سالی است که می‌بینیم سه تیم خوزستانی برای نیفتادن می‌جنگند. بعد از بازی‌ها باید این مساله را کالبد شکافی و کارشناسی کنند که ببینند چه شده است. من هم مثل شما برای مردمی که فوتبال خوزستان را دوست دارند متاسفم. الان نمی‌توان چاره‌ای اندیشید به غیر از اینکه با تمام توان تلاش کنیم تا دو تیم را نگه داریم، اگر سه تیم هم شد که خیلی خوب است.

او در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: جفرسون باهیا را متاسفانه نداریم و بقیه بازیکنان را داریم.

ویسی در پاسخ به این سوال که «به نظرتان دلیل اینکه چهار تیمی که قبلاً مربی آنها بودید در خطر سقوط هستند، چیست؟» گفت: به این چهار تیم برای نیفتادن رفتم. روی پیشانی ما نوشتند که باید برای نیفتادن بجنگیم. نمی‌دانم با مربیان که حرف می‌زنند از همان اول برای نیفتادن تیم می‌بندند. پیکان قبل از فصل با من صحبت کرده بود و همین را گفته بود. صنعت نفت هم به من همین را گفت و صد درصد مطمئنم که استقلال خوزستان به پورموسوی هم این را گفته بود. فولاد اما برای آسیا بسته شد اما الان باید برای نیفتادن دست و پا بزند. فولاد از ابتدای فصل در حاشیه گیر کرد. خودم مطمئناً که مسئولان تیم برای آسیا آماده شده بودند که علیرضا منصوریان را آوردند و بازیکنان سطح لیگ یک را جذب کردند. مسیر از ابتدای فصل اشتباه بود. هواداران یکسری مسائل با آقای منصوریان داشتند، بازیکنان تخت تاثیر قرار گرفتند و تعویض مربی و مدیران باشگاه رفته رفته دست به دست هم داد تا تمرکز بچه‌ها به هم بخورد. همه چیز جور پیش نرفت.

او در مورد تاثیر هواداران در این روند گفت: همه چیز دست به دست هم داد؛ مدیریت، سکوها، مربیان، بازیکنان. تیم تمرکزش به هم خورد و این هفته‌ها دست به دست هم داده‌ایم که همه چیز برگردد. الان همه خوزستانی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا تیم‌هایشان بمانند. احساس می‌کنم سه تیم خوزستانی به اضافه نساجی و پیکان به دلیل نبود بانوان در ورزشگاه‌ها چنین شرایطی دارند. این پنج تیم در ورزشگاه‌ها بانوان را ندارند. به هر حال خواهر، مادر یا همسر من یا بازیکنان به ورزشگاه می‌آیند که خیلی می‌تواند انگیزه بدهد. متاسفانه این پنج تیم پایین جدول چنین چیزی نداشتند و نابرابری بین بانوان خوزستانی و بقیه استان‌ها بود.

سرمربی فولاد در مورد شناخت جواد نکونام از تیم فولاد گفت: قبلا این راه را رفته‌ام و در پیکان و صنعت نفت این را تجربه کرده‌ام. از من سوال کردند که برای برد بازی می‌کنیم؟ خیر! ما برای نباختن بازی می‌کنیم. حتی تک امتیاز می‌تواند تیم ما را در جدول نگه دارد. تک امتیازهای پیکان و صنعت نفت را در جدول نگه داشت حتی استقلال خوزستان را. گول نمی‌خوریم که با استقلال انتحاری بازی کنیم و از آن سمت بام بیفتیم. مطمئنا باید با پنج امتیاز در لیگ بمانیم و این امتیازات را می‌گیریم. تلاشمان این است که یک امتیاز را بگیریم و همه سعی‌مان این است که شکست نخوریم. نکونام هم از فولاد شناخت دارد و تمام فولادی‌ها هم از نکونام شناخت دارند. استقلال به شناخت نیاز ندارد. بازی‌هایش پخش مستقیم می شود و تمام ایران می‌دانند و اصلا آنالیز نمی‌خواهد.

ویسی درباره مهارت استقلال روی گلزنی از ضربات ایستگاهی گفت: صد درصد در طول هفته کار کرده‌ایم. ما هم آنها را آنالیز کردیم و تمام تمرکز ما روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌هاست. سعی می‌کنیم که روز خوبی داشته باشیم. اگر تمام کرنرهای تیم تراکتور در بازی قبلی را دیده باشید همان یک ضربه که شجاع خلیل زاده گل زد به تیر دو رفت و گل شد.

سرمربی فولاد در مورد جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش از سوی کمیته انضباطی هم عنوان کرد: بعد از اینجا به کمیته انضباطی می‌روم تا ببینم چه می‌شود و خدا چه می‌خواهد.

در ادامه از سرمربی فولاد پرسیده شد «اگر به جای عبدالله ویسی آقای ایکس هم بود چنین برخوردی می‌شد؟» او در پاسخ گفت: شما خودتان جواب را می‌دانید و من جواب نمی‌دهم. می‌ترسم و دیگر جواب نمی‌دهم.

ویسی درباره اینکه چطور به تیمش برای بازی‌های باقی مانده انگیزه می‌دهد؟ گفت: بگذارید اول قبل از اینکه ۲ میلیارد را بدهم سکته نکنم (باخنده.)

سرمربی فولاد درباره پیشنهادش برای فوتبال خوزستان گفت: تمام ذهن و تفکرات یک مربی وقتی اول فصل برنامه می‌دهد در همان مسیر قرار می‌گیرد. صنعت نفت آبادان به من اول فصل گفت که برای نیفتادن برنامه دارد و الان هم در مسیر سقوط هستند. استقلال خوزستان صد درصد به مربی‌اش گفته برای نیفتادن می‌جنگیم و الان دارند می‌جنگند. به نظرم این مساله برنامه ریزی دقیق می‌خواهد و یک مربی باید با تمام تمرکزش این کار را انجام دهد که از شروع فصل انجام می‌شود. صد درصد برنامه ریزی داریم و بازی مرگ زندگی برای ما بازی بعدی در خانه است. حتی بازی با استقلال برای ما حیاتی نیست. مطمئنا دو بازی آینده در اهواز را تماشاگر ما نمی‌گذارد به راحتی بگذرد. فولاد در آسیا بوده و قهرمان لیگ و جام حذفی شده است. فولاد این نیست و صد درصد برای سهمیه می‌جنگد اما استقلال خوزستان و صنعت نفت چون بودجه ندارند برنامه می‌ریزند تا سقوط نکنند. شما با ۸۵ میلیارد تومان در صنعت نفت نمی‌توانید با تیم‌هایی بجنگید که ۵۰۰-۶۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنند. مردم حرص می‌خورند که بمانند و بعد جشن می‌گیرند که در لیگ مانده‌اند.

سرمربی فولاد درباره اینکه از تیمش انتظار می‌رود استقلال را در کورس قهرمانی متوقف کند، گفت: سوای اینکه هواداران هر تیمی که با استقلال و پرسپولیس بازی دارند علاقه دارند تیمشان نتیجه بگیرد، یک رگه استقلالی یا پرسپولیسی هم دارند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند که ما امتیاز بگیریم چون هم برای ما و هم برای آنها خوب است و استقلالی‌ها هم به ما می‌گویند عبدالله سفت نکن چون همیشه باخته‌ای (باخنده.)/ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها