سجادی مجمع‌فدراسیون تیروکمان را نیمه‌کاره رها کرد

کد خبر: 499568

در حالی که احتمال بروز حواشی در مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان وجود داشت، نصرالله سجادی مجمع را ترک و ریاست آن را به شهریان سپرد.

خبرگزاری تسنیم: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان صبح امروز در محل آکادمی المپیک آغاز شد. نصرالله سجادی در ابتدای این مجمع حضور داشت و در جمع اعضای مجمع گفت: همه باید کمک کنیم که تیم‌های ملی ما با آمادگی کامل در المپیک حاضر شوند. از یک سال گذشته نیز سیاست ما بر همین اساس بوده و به فدراسیون‌های المپیکی توجه می‌شود تا مشکلات به حداقل برسد.
وی در ادامه افزود: آنچه در تمرینات دیدیم، حکایت از جدیت ورزشکاران و مربیان دارد اما بعضا انعکاس این همه فعالیت در بیرون دیده نمی‌شود و اطلاع‌رسانی کم است. با توجه به اینکه المپیک نقطه اوج ورزش است و نخبگان ورزش جهان در آن حضور دارند، مردم ما علاقه‌مندند تا در این رقابت‌ها موفق باشیم. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش یادآور شد: سال آینده به صورت ویژه از رشته‌های المپیکی حمایت می‌شود و این حمایت از سوی دولت وجود دارد. سجادی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه جلسه مهمی در وزارت ورزش دارد، پس از تقدیر از عملکرد شجاعی ریاست مجمع را به رباب شهریان سپرد و بدون پاسخگویی به خبرنگاران مجمع را ترک کرد. سجادی در حالی مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان را ترک کرد که این فدراسیون در روزهای اخیر با حواشی زیادی روبه‌رو بود و پیش از این شنیده می‌شد که اعضای مجمع قرار است موضوع اصلاح اساسنامه این فدراسیون را مطرح کند و درخواست رسیدگی به اعتراضات خود را ارائه دهند. این در حالی است که مجمع سالیانه تیراندازی با کمان که سال گذشته برگزار شد، از سوی برخی اعضای مجمع با اعتراض نسبت به دوشغله بودن شجاعی برگزار شد که سجادی در آن مجمع نیز حاضر نشد و ریاست آن را به شعبانی بهار سپرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها