مرادي: بايد به فكر المپيك باشيم

کد خبر: 517128

رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت : اين پيروزي ها را بايد فراموش كنيم و با جديت خيلي بيشتر به فكر موفقيت در المپيك ريو باشيم.

خبرگزاری ایرنا: علي مرادي درخصوص رقابت هاي قهرماني آسيا افزود: بعد از تغييراتي كه در كادر فني ايجاد شد، به سرعت اصلاحات لازم را انجام داديم و تيم ملي اكنون در مسير خوبي قرار گرفته و در مسابقات قهرماني آسيا نيز حضور موفقيت نسبي داشتيم كه عالي نيست و با توجه به همين ديدگاه بايد خود براي المپيك آماده كنيم و قبل از آن نيز تورنمنت بين المللي جام فجر را به عنوان يكي از مراحل گزينشي المپيك را بايد پشت سر بگذاريم.
وي ادامه داد : تعدادي از ملي پوشان كه در رقابت هاي قهرماني آسيا در تاشكند حضور داشتند و بخشي ديگر از پولادمردان كه در تهران تمرينات خود را دنبال مي كنند تيم المپيكي ايران را در ريو تشكيل خواهند و تعدادي از ملي پوشان هنوز به آن قدرت و آمادگي كافي براي حضور در المپيك نرسيده اند كه در مدت باقيمانده تا المپيك بايد با جديت برنامه هاي تمريني را دنبال كنيم. رئيس فدراسيون وزنه برداري ادامه داد: رقابت هاي قهرماني آسيا در تاشكند از سطح بسيار بالايي برخوردار بود و يكي از ملي پوشان در روز اول به دليل وزن كم كردن دچار آسيب شد و اگر شرايط بهتري داشت به طور حتم تيم ملي ايران قهرمان آسيا شده بود و ضمن آنكه تيم ايران با اختلاف 6 امتياز نسبت به چين دوم شد. چهل و ششمين دوره رقابت هاي قهرماني وزنه برداري سال 2016 آسيا از 5 ارديبهشت در مجموعه ورزشي ازبكستان شهر تاشكند آغاز شد كه امروز (شنبه) به كار خود پايان داد. تيم ملي وزنه برداري كشورمان در وزن هاي 85 ،94 ، 105 و 105+ كيلوگرم توسط (سيدايوب موسوي دونقره) ، (علي هاشمي 2 نقره و يك برنز) ،(محمدرضا براري دوطلا و يك برنز) ،( بهادر مولايي 1 طلا و 1 برنز) در مجموع با (3 طلا، 4 نقره و 3 برنز ) و كسب 500،8 امتياز تيمي صاحب سكوي نايب قهرماني آسيا شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها