گودرزی: استعدادیابی از اهداف اصلی ورزش در دولت یازدهم است

کد خبر: 517987

وزیر ورزش و جوانان گفت: آینده ورزش استان گلستان با توجه به اجرای طرح های استعدادیابی و وجود ظرفیت های فراوان در رشته های گوناگون رضایت بخش و امیدوار کننده است.

خبرگزاری ایسنا: محمود گودرزی در آیین گشایش اولین المپیاد ورزش گلستان در گرگان، اضافه کرد: استعدادیابی یکی از طرح های بلندمدت و اهداف اصلی ورزش کشور در دولت یازدهم است که این طرح ها در گلستان به خوبی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های اجرای این المپیاد، ظرفیت سازی برای شناسایی استعدادهای جدید و معرفی آنها به مربیان حرفه ای است که نتیجه بلندمدت اجرای این طرح‌ها، قدرتمندتر شدن پایه های ورزش قهرمانی در کشور است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: گلستان با اجرای این المپیاد که اولین بار در کشور اجرا می شود ، پایه گذار حرکتی نوین در ورزش کشور است که می تواند این الگوی مناسب به رویه‌ای دائمی برای ورزش استان های کشور تبدیل شود.

گودرزی ادامه داد: باید امیدوار بود ورزش ایران در آینده از ستاره هایی که در این گونه المپیادها کشف می شوند، استفاده کند و به سمت کسب مدال های فراوان در مسابقات معتبر پیش رود.

اولین المپیاد ورزشی استان گلستان در 19 رشته و با حضور دوهزار و 500 ورزشکار به صورت رسمی آغاز و تا 24 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

این المپیاد در 10 رشته آقایان و 9 رشته بانوان در رده سنی نوجوانان و با هدف کشف استعدادهای ورزشی استان برگزار می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها