امیری به مدال برنز کشتی آزاد جوانان جهان رسید

کد خبر: 564549

در ادامه رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان که در ماکون فرانسه در جریان است، امیر رضا امیری آخرین نماینده ایران دردیدار رده بندی وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف کامیل کوشیولک از لهستان رفت و در پیایان با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و مدال برنز جهان را از آن خود کرد

خبرگزاری ایسنا: سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به مدال برنز جهان رسید تا در پایان این رقابت ها تیم ایران با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دهد و در مجموع تیمی به عنوان چهارمی جهان برسد.
به گزارش فرانسه، در ادامه رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان که در ماکون فرانسه در جریان است، امیر رضا امیری آخرین نماینده ایران دردیدار رده بندی وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف کامیل کوشیولک از لهستان رفت و در پیایان با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و مدال برنز جهان را از آن خود کرد امیری پیش از این در دور نخست مقابل فردریک چوکویت از کانادا با نتیجه 10 بر 2 به پیروزی رسید اما در دور بعد مقابل کازبک خوبولوف از روسیه با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، امیری به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله ابتدا با نتیجه 6 بر صفر مارسل بوهمه از آلمان را شکست داد و سپس آبهیجت کاتاکه از هند را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار رده بندی رسید. همچنین در وزن 55 کیلوگرم عرفان آیینی دارنده مدال طلا و نقره جوانان جهان، در دور اول مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس، کشتی نگرفت و از دور رقابت ها کنار رفت و نتوانست صاحب مدال شود.
در وزن 66 کیلوگرم سامان شجاعی در دور نخست مقابل هاکوب آوتیسیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، شجاعی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 84 کیلوگرم ارشک محبی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دزیانیس خارامیانکوف از بلاروس با نتیجه 11 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، محبی از دور رقابت ها کنار رفت.
در روز نخست این مسابقات نیز پیمان بیابانی و حسین شهبازی به ترتیب در اوزان ۶۰ و ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و احمد بذری نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم نقره گرفت. گودرزی نیز در سبک وزن با یک شکست از دور رقابت ها کنار رفت.
در پایان این رقابت ها روسیه با ۶۶ امتیاز قهرمان شد، آذربایجان و ترکیه نیز به ترتیب با ۴۹ و ۴۳ امتیاز در رده های دوم و سوم جهان جای گرفتند. تیم ایران که در دو دوره گذشته به عنوان قهرمانی رسیده بود در این دوره با ۲ طلا،یک نقره و یک برنز و ۳۷ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.
آیینی آزادکار وزن ۵۵ کیلوگرم ایران که از آمادگی بالایی برای کسب مدال جهانی برخوردار بود در صورتیکه به نماینده رژیم ضهیونیستی هم گروه نمی شد و می توانست به کار خود ادامه دهد تیم ایران به روی سکوی جهانی می رفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها