صعود ایران به فینال با شکست گربه سیاه

کد خبر: 568764

تیم ملی بسکتبال کشورمان با پیروزی مقابل اردن به فینال آسیا چلنج صعود کرد.

خبرگزاری فارس: در نخستین بازی مرحله‌ نیمه نهایی مسابقات بسکتبال آسیا چلنج تیم های ملی ایران و اردن در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل هم به میدان رفتند که جدال دو تیم با برتری 74 بر 63 ایران و صعود این تیم به فینال همراه بود.
در این بازی بائرمن تیمش را با ترکیب یخچالی، مشایخی، جمشیدی، ساهاکیان به میدان فرستاد.
برخلاف سه بازی قبلی ارسلان کاظمی پس از رفع مصدومیت به میادین بازگشته بود پ در ترکیب ایران هم به میدان رفت.
برخلاف اتتظار کوارتر اول با بازی خوب اردنی ها آغاز شد و آنها 6 امتیاز هم پیش افتادند اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و این اردنی ها بودند که 18 بر 16 به برتری رسیدند.
با آغاز کوارتر دوم برتری از آن ایران بود و ملی پوشان با صحبت های بائرمن نمایش دیگری داشتند و از حریف پیشی گرفتند. بائرمن همانند روز گذشته پس از اعتراض به داور اخطار فنی گرفت تا دو پرتاب از آن اردنی ها شود.
بازی در اختلاف 6 امتیاز دنبال می شد که تلاش اردنی ها برای کنترل حدادی بی نتیجه بود. او در هر حرکت خود در زیر حلقه امتیاز تصاحب میکرد و خطا می گرفت.
ثانیه های پایانی با برتری ایران دنبال می شد و در نهایت 35 بر 28 خاتمه یافت.
کوارتر سوم بازی کاملا پایاپای بود و اردنی ها توسط تاکر امتیازهای خوبی را کسب کردند. هر دو تیم بسیار نزدیک کار می کردند و حتی در امتیاز 50 هم مساوی شدند. در چند صحنه بازیکنان ایران به خصوص حدادی بوه عملکرد داوران معترض بودند، اما تاثیری نداشت و در 30 ثانیه پایانی شوت سه امتیازی سجاد مشایخی ایران را به امتیاز53 رساند تا این کوارتر 53 بر 50 به پایان برسد.
آغاز کوارتر چهارم حدادی بار دیگر وارد میدان شد تا ایران کار را طوفانی آغاز کند و در همان یک دقیقه 7 امتیاز را کسب کند.
در دقایقی از بازی اردنی ها اختلاف را کمتر کردند و نزدیک حلقه دفاع ایران کارآیی لازم را نداشت. حرکت خوب جمشیدی و فرار و اسلم دانک او ایران را به امتیاز 70 رساند. هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم عملکرد بچه ها بهتر می شد. بازی خوب شاگردان بائرمن در نهایت 74 بر 63 به سود کشورمان خاتمه یافت ایران در فینال باید به مصاف برنده کره و عراق برود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها