حسینی: هدف فدراسیون بوکس بازی‌های آسیایی جاکارتا است

کد خبر: 652289

نایب رییس فدراسیون بوکس سطح بازی‌های آسیایی را نسبت به تورنمنت جاده ابریشم بالاتر و کار تیم ملی بوکس را سخت‌تر می‌داند.

خبرگزاری ایسنا: روح‌الله حسینی، ضمن بیان اینکه شروع کار تیمی بوکس در تورنمنت جاده ابریشم خوب بود خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی بوکس در تورنمنت جاده ابریشم خوب قابل ستایش است اما این تورنمنت با بازی‌های آسیایی متفاوت است. سطح بازی‌های آسیایی به دلیل حضور کشورهایی چون ازبکستان، چین و تایلند بسیار بالاتر است و این کار تیم ملی بوکس را سخت‌تر می‌کند و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا نتایج خوبی را در این بازی‌ها کسب کنیم.
او درمورد سطح بالای بازی‌های آسیایی ادامه داد: تیم ملی بوکس ایران جوان شده است و تجربه پایینی دارد ولی با این حال از انگیزه بالایی برخوردار است. سطح این مسابقه‌ها بسیار بالاست چون تعدادی از کشورهای آسیایی حاضر در این رقابت‌ها بین رده‌های یکم تا دهم جهان و المپیک قرار دارند که همین مسئله نشان از سطح بسیار بالای این رقابت‌ها و بوکسورهای حاضر در این مسابقه‌ها است.
نایب رییس فدراسیون بوکس با بیان اینکه بوکسورها نیاز به انگیزه و کمک مالی دارند، خاطرنشان کرد: اهدای جوایز به عهده خود فدراسیون بوکس نیست و این کار را باید کمیته ملی المپیک انجام دهد تا انگیزه در بین بوکسورها باقی بماند. با توجه به همه این مسائل ما تمام تلاش خود را با رایزنی‌هایی که انجام خواهیم داد می‌کنیم تا به مدال‌آوران تیم ملی بوکس در تورنمنت جاده ابریشم جوایز اهدا شود چرا که زندگی سخت است و باید درآمد داشت.
او در مورد پیگیری اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی شیرودی نیز افزود: در حال حاضر به دلیل اینکه خوابگاه نصرت در حال تعمیر است مجبور بودیم تمرین‌ها را در مجموعه شیرودی ادامه دهیم تا ملی‌پوشان از شرایط تمرین دور نشوند. تمرین‌ها به صورت عادی و با برنامه پیگیری می‌شود و به دلیل نزدیک بودن بازی‌های آسیایی هفته‌ای دو روز (دوشنبه و پنجشنبه) مسابقه‌های درون اردویی برگزار می‌کنیم تا با امید به خدا بتوانیم نتایج خوب را کسب کنیم.
حسینی به هدف‌گذاری فدراسیون بوکس نیز بار دیگر اشاره کرد و افزود: تیم ملی بوکس باید در بازی‌های آسیایی امسال نتایج قابل قبولی کسب کند اما باید این را بگویم که هدف‌گذاری فدراسیون بوکس با این تیم ملی جوان برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است تا با کمک همه بتوانیم رسالت بوکس ایران بار دیگر در این بازی‌ها به مردم جهان اثبات کنیم.
عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس با بیان اینکه مشکل غذای بوکسورها نیز برطرف خواهد شد خاطرنشان کرد: آشپزخانه‌ای که قول آن را به بوکسورها داده بودیم در فدراسیون ساخته شده است. برای بستن قرارداد به دنبال یک پیمانکار غذایی خوب هستیم تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم. سطح غذایی که در اینجا پخته می‌شود شاید عالی نباشد ولی قطعا بهتر از غذای بیرون خواهد بود. در حال حاضر نیز دو بوکسور ما همه بوکسورها در رژیم هستند و ما هم با تمام توان نیازهای آن‌ها را از جمله مکمل‌ها و مواد نیروزا برای آن‌ها را تهیه می‌کنیم.
روح الله حسینی در پایان به تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان بوکس اشاره کرد و افزود: برای این تیم‌ها نیز اردوهایی را مد نظر داریم. به دلیل اینکه در حال حاضر با کمبود جا مواجه هستیم اردوی این تیم‌ها در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد. امیدوارم این تیم‌ها نیز در مسابقه‌های آسیایی پیش رویی که دارند بتوانند نتایج خوبی را کسب کرده و خود را نشان دهند. اگر تیم ملی پایه خوبی داشته باشیم قطعا بزرگسالان خوبی را به دست می‌آوریم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها