مرادی: به دنبال روابط دوستانه با مجارستان هستیم

کد خبر: 661435

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت:‌ مربی رومانیایی در راس هرم قرار دارد و مربیان تیم‌های ملی روئینگ، تحت نظر وی کارهای خودشان را انجام می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم: وحید مرادی، با اشاره به دیدار مسئولان فدراسیون قایقرانی با سفارت مجارستان در تهران اظهار داشت: ‌پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌های ذی‌ربط در جهت اجرایی کردن توافقنامه‌ای که سال گذشته فی‌مابین وزارت ورزش ایران و مجارستان به امضا رسید، این دیدار صورت گرفت.
وی ادامه داد: پیش‌تر با مسئولان فدراسیون قایقرانی مجارستان مذاکراتی را داشتیم و در دیدار هفته جاری مسائلی را در راستای توسعه روابط همکاری دو فدراسیون قایقرانی ایران و مجارستان با مسئولان سفارتخانه این کشور در تهران انجام دادیم.
دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: فدراسیون قایقرانی ایران با استناد به توافقنامه یاد شده، در بخش قایقرانی به دنبال ایجاد روابط دوستانه‌ای با مجارها که یکی از کشورهای پیشرو در این رشته هستند، است.در جلسه هفته گذشته در مورد مسائلی از قبیل روند اعزام ورزشکاران به مجارستان جهت شرکت در مسابقات کاپ‌های جهانی و همچنین برگزاری اردوهای مشترک در رشته کایاک و کانو مطرح شد که طرف مقابل هم قول‌های مساعدی به ما داد.
مرادی در مورد حضور جیوگا، مربی رومانیایی روئینگ ایران گفت: او به عنوان مدیر و سرمربی و برنامه‌ریزهای کل تیم‌های ملی روئینگ در کشور فعالیت خواهد کرد. در واقع این مربی رومانیایی در راس هرم قرار دارد و مربیان تیم‌های ملی روئینگ، تحت نظر وی کارهای خودشان را انجام می‌دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها