ربانی نباشد در پرش با نیزه حرفی برای گفتن نداریم

کد خبر: 661503

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: واقعا در پرش با نیزه با مشکل رو به رو هستیم و اگر ربانی را حذف کنیم حرفی برای گفتن در این ماده نداریم.

خبرگزاری ایسنا: حسین شایان درباره شرایط نابسامان پرش با نیزه گفت‌: ما در پرش با نیزه مشکل سخت افزاری داریم. تقریبا می‌توانیم بگوییم که تشک و نیزه نداریم و ورزشکاران دچار مشکل هستند. وقتی به استان ها امکانات ندهیم آنها هم نمی‌توانند به ورزشکارانشان وسایل مورد نظر را ارائه بدهند.
عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی درباره مشکلات موجود در پرش با نیزه گفت‌: این مشکل سالهاست که در دوومیدانی وجود دارد و اصلا مربوط به یک یا دو سال گذشته نیست. اگر ربانی و برخی دیگر را حذف کنیم حرفی برای گفتن در پرش با نیزه نداریم. استعداد و علاقه ربانی باعث موفقیت او شده است. واقعا تعداد نفراتی که در حال‌ حاضر در پرش با نیزه هستند بسیار کم است.
او درباره پرش با نیزه بانوان نیز گفت‌: تا سخت افزار فراهم نشود اصلا نمی‌توان کاری انجام داد. در بخش بانوان هم هر طوری که نگاه می‌کنیم فقط یک نفر را داریم. مهسا میرزا طیبی در میان بانوان ما رکورد نسبتا خوبی دارد اما واقعا شانسی برای کسب مدال در رقابت‌های آسیایی ندارد. میرزاطیبی نسبت به پنج سال پیش پیشرفت عالی داشته در حالی که در گذشته اصلا در بخش بانوان کسی را نداشتیم.
شایان درباره عدم اعزام دوومیدانی کاران پرش با نیزه به رقابت‌های بین‌المللی گفت‌: به علت کمبود بودجه نمی توانیم نفرات زیادی را به بازی هایی به مانند کشورهای اسلامی اعزام کنیم. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در بازی‌های آسیایی از ما مدال می‌خواهند و نمیتوانیم کسی را برای آینده به این بازی‌ها بفرستیم و مدال نگیرد. قطعا این دوومیدانی کاران هم باید میدان ببینند و تجربه کسب کنند، ولی ما باید با توجه به بودجه و شرایط، تیم اعزام کنیم. بازی‌های کشورهای اسلامی جای تجربه اندوزی نیست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها