چرا المپیکی‌های تکواندو در یونان نتیجه نگرفتند

کد خبر: 663928

مربی تیم‌ ‌ملی تکواندو پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی در تورنمنت یونان هدف از حضور در این رقابت‌ها را شناسایی و محک بازیکنان برای حضور هر چه بهتر در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین آشنایی با قوانین جدید داوری دانست.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا نصر آزادانی، درباره قهرمانی تیم‌ ‌ملی در تورنمنت بین‌المللی یونان (G2) و سطح مسابقات، اظهار کرد: مسابقات یونان فوق‌العاده‌ سنگین و در سطح بالا برگزار می‌شود. این رقابت‌ها آخرین مسابقات قبل از رقابت‌های قهرمانی جهان است و همه تیم‌ها از جمله ما برای شناسایی و محک زدن بازیکنان پا به این رقابت‌ها گذاشتیم. در واقع تیم‌ها با شناسایی نفرات اصلی‌شان به دنبال بستن لیست نهایی تیم خود و برای قهرمانی جهان هستند. همچنین قوانین جدید داوری در این تورنمنت اعمال می‌شد و حضور بازیکنان آنها را با شرایط جدید آشنا می‌کرد تا بتوانند عملکرد بهتری در قهرمانی جهان داشته باشند.
وی ادامه‌ داد: از لحاظ فنی هم از بازیکنان راضی هستیم، هر چند نتیجه‌ و کسب مدال زیاد برای ما اهمیت نداشت و هدف شناسایی نفرات اصلی تیم‌ ‌ملی بود. با میدان دادن به جوانان خواستیم عیار آنها برای حضور در قهرمانی جهان مشخص شود.
مربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در رابطه با عملکرد نه چندان درخشان خدابخشی و مردانی دو تکواندوکار المپیکی در این تورنمنت و علت افت آنها گفت‌: به نظرم آنها افت نکرده‌اند. خدابخشی هنوز هم از ناحیه زانو آسیب دیده است. روند درمانی او در حال‌ طی شدن است و احتمالا به زودی به مرز آمادگی کامل می‌رسد. همچنین او یک وزن بالاتر هم آمده بود و همین کار را کمی برای او سخت کرده و باعث شد از مدال دور شود. در مورد مردانی هم باید بگویم که او هنوز به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده است، هر چند در این تورنمنت مقابل قهرمان جهان و المپیک و اروپا در لحظه آخر بازنده شد.
وی افزود: در این تورنمنت به جوانان هم میدان دادیم. مثلا میرهاشم حسینی در حد یک پدیده ظاهر شد و به عنوان نخست هم رسید. او قهرمان المپیک را شکست داد. در مقابل، برخی از تکواندوکاران جوان عملکرد راضی کننده ای نداشتند.
علیرضا نصر آزادانی در پایان گفت‌: اردوها از شنبه هفته‌ آینده پیگیری خواهد شد. دراین مرحله 10 تا 14 تکواندوکار جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در اردو حاضر می‌شوند تا در پایان هشت نفر اصلی برای مسابقات جهانی انتخاب شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها