فرهادیان: خدابخشی از لحاظ روحی آماده نبود

کد خبر: 669107

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: خدابخشی از جمله قهرمانان خوب تکواندوی ایران است اما در این مقطع از لحاظ روحی و روانی برای حضور در رقابت‌های انتخابی آماده نبود.

خبرگزاری تسنیم: آرش فرهادیان در مورد انتخاب نفرات اعزامی تیم ملی تکواندو به رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی عنوان کرد: بعد از بررسی‌های مختلف از سوی کادر فنی و با توجه به عملکرد نفرات در اردوها و البته تورنمنت یونان کادر فنی نفرات را معرفی کرد. کادر فنی با توجه به تمام شرایط شایسته‌ترین نفرات را برای حضور در رویداد‌های مختلف انتخاب می‌کند.
وی ادامه داد: بعد از جلسات متعددی که در فدراسیون با اعضای فنی داشتیم تصمیم بر این شد که در برخی اوزان انتخابی برگزار کنیم. در برخی وزن‌ها با توجه به مصدومیت نفرات یا کنار کشیدن برخی تکواندوکاران این مبارزات انجام نشد و با توجه به این موضوع قرار شد در اوزان 6 و 7 مبارزات برگزار شود. در این اوزان خدابخشی، رجبی و عرفانیان حضور داشتند.
رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو اظهار داشت: مهدی خدابخشی از جمله قهرمانان خوب تکواندوی کشورمان است. او قهرمان جهان و آسیا البته بازی‌های آسیایی است اما شرایط روحی مناسبی برای حضور در رقابت انتخابی را نداشت. به طور حتم در آینده باز هم شاهد موفقیت‌های بزرگ او در میادین بین‌المللی خواهیم بود. نسبت به خدابخشی احترام زیادی قائل هستم و علاقه زیادی به وی دارم و امیدوارم بهترین‌ اتفاقات برایش رقم بخورد. او به این اعتقاد بود که نباید که باید در این وزن بدون حضور در رقابت انتخابی فیکس شود.
فرهادیان گفت: تمام شرایط برگزاری مبارزات انتخابی مهیا شده بود و حتی داورانی را از شهرهای مختلف فراخوان کردیم که به نوعی بی‌طرف باشند. در هر صورت خدابخشی از لحاظ روحی و روانی آماده نبود. کادر فنی تیم ملی کادر مجربی است و تک تک اعضای آن از قهرمانان و مربیان بزرگ تکواندو هستند و در این مقطع نیز قطعا تصمیم درستی اتخاذ کردند.
او در مورد تکرار عنوان قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جهانی گفت: تکواندو در دنیا پیشرفت و توسعه بسیاری داشته و واقعا ایستادن روی سکوی قهرمانی دنیا کار آسانی نیست اما با این وجود خیلی به نفرات امیدوار هستیم و تمام تلاشمان این است که به نتیجه خوبی در کرده‌جنوبی برسیم. باید به این نکته توجه داشت که کشور میزبان ضمن بهره بردن از امتیاز میزبانی تدارک خوبی برای بدست آوردن قهرمانی دنیا دیده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها