عسگری: کسی باور نمی‌کرد مدال بگیرم

کد خبر: 669980

نایب قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در وزن شلوغی حضور داشتم و هیچکس باور نمی‌کرد که بتوانم در چنین شرایطی مدال بگیرم

خبرگزاری تسنیم: مجید عسگری پس از کسب مدال نقره در دسته 69 کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح مسابقات سنگین بود چرا که دو نفر از مدال داران المپیک در این رقابت حضور داشتند. وزن شلوغی بود و هیچکس باور نمی‌کرد که بتوانم در چنین شرایطی مدال بگیرم. حتی یک برنز هم برای من کافی به نظر می رسید اما خوشحالم که تلاش کردم و توانستم که با افزایش رکوردهای تمرینی ام مدال نقره بگیرم.
وی درباره رکوردهاش گفت: جالب است که بدانید وزنه‌هایی را که امروز زدم، حتی در تمرینات هم نزده بودم. رکورد یکضربم 3 کیلو و دوضربم یک کیلو بیشتر از رکورد تمرینات بود. در چند ماه اخیر تمرینات خوبی داشتم و هدفم ثبت یک رکورد خوب بود که خوشبختانه محقق شد.
نایب قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی درباره شکل انتخاب وزنه‌ها گفت: تاکتیکم این بود که برای یکضرب پا به پای رقبا پیش بیایم و فاصله را کم کنم تا بتوانم در دوضرب آنها را بگیرم و بر همین اساس جلو رفتم. در سومین حرکت دوضرب نیز ریسک کردم چون مدال نقره‌ام قطعی بود و از همین رو به مدال طلا حمله کردم که متاسفانه نشد چون از رکوردم 10 کیلو بیشتر بود. در یک کلام زورم به طلا نرسید.
وی درباره برنامه آتی‌اش گفت: این نخستین مسابقه من در وزن جدید بود و خوشحالم که موفق بودم و می تواند یک استارت خوب برای کسب مدال‌های بهتر در این وزن باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها