کشتکار: شناگران ما از لحاظ روانی دچار مشکل می شوند

کد خبر: 669982

سر مربی تیم ملی شنای ایران گفت: شرایط خاصی روی بچه‌ها حاکم است، آنها خیلی جوان و هیجانی هستند و از لحاظ روانی دچار مشکل می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: سر مربی تیم ملی شنای کشورمان در خصوص رقابت شناگران کشورمان در روز سوم بازی‌های کشورهای اسلامی توضیحاتی داد.
کشتکار در خصوص شنای نمایندگان 50 متر آزاد کشورمان گفت: سینا غلامپور و بنیامین قره حسنلو هر دو از شناگران فوق‌العاده خوب و جوان کشورمان هستند و آنها به تازگی از تیم‌های جوانان و امید به بزرگسلان اضافه شدند و شنای خوبی کردند اما متاسفانه غلامپور به فینال راه پیدا نکرد و فقط قره حسنلو توانست به فینال راه یابد که در فینال هشتم شد.
وی در خصوص شنای آریا نسیمی شاد در 100 متر قورباغه نیز گفت: آریا شنای خود را در مقدماتی بسیار خوب آغاز کرد اما در نیمه نهایی با اندک فاصله‌ای به فینال نرسید و به عنوان رزرو فینال معرفی شده است که اگر شناگری انصراف دهد می‌تواند در فینال رقابت کند.
وی ادامه داد: امیدوارم شناگران ما در روزهای بعد بتوانند زمان خوبی را ثبت کنند. ثبت زمان‌های خوب می‌تواند به ما در رقابت تیمی مختلط که روز چهارشنبه داریم کمک زیادی کند و بتوانیم ترکیب خوبی را به میدان بفرستیم و به کسب مدال امیدوار باشیم.
کشتکار با اشاره به رکورد شناگران کشورمان در روز سوم بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه هیچ کدام از شناگران ما نتوانستند رکورد قبلی خود را تکرار کنند. اگر این اتفاق می افتاد آریا نسیمی‌شاد می توانست نفر چهارم فینال 100 متر قورباغه باشد و غلامپور و قره حسنلو هم می توانستند هر دو در فینال با زمان و رنکینگ بهتری قرار بگیرند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان شنا گفت: شرایط خاصی روی بچه‌ها حاکم است. آنها خیلی جوان و هیجانی هستند و از لحاظ روانی دچار مشکل می‌شوند ولی از لحاظ بدنی فوق العاده هستند.
عباسعلی کشتکار در پایان گفت: هنوز سه روز تا پایان رقابت‌های شنا باقی مانده و من مطمئن هستم شناگران ما در روزهای باقی مانده تمام تلاش خودشان را برای نتایج بهتر و کسب افتخار برای ایران انجام می‌دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها