رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ابقا شد

کد خبر: 678361

توماس ویکرت آلمانی طی رقابتی نزدیک رئیس فدراسیون جهانی باقی ماند.

خبرگزاری فارس: مجمع فدراسیون جهانی تنیس روی میز که از ظهر امروز در دوسلدورف، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان آغاز شده بود، با برگزاری انتخابات پایان رسید و توماس ویکرت آلمانی مجددا به عنوان ریاست فدراسیون‌جهانی تنیس روی میز انتخاب شد.
توماس ویکرت آلمانی که بعد از بازنشستگی آدام شرارای معروف چند سالی است این مسئولیت را عهده دار شده، این بار رقیب سرسختی به نام ژان میشل سیو قهرمان ‌اروپا و جهان را در مقابل خود می‌دید که موفق شد این رقیب را پشت سر بگذارد.
از طرفی در انتخابات نواب رییس نیز 8 نفر از سراسر دنیا برگزیده شدند که افشین بدیعی نماینده ایران در مجامع بین المللی، نایب رییس آسیای میانه و مدیر توسعه فدراسیون جهانی در قاره آسیا که برای‌اولین بار در چنین سطحی به رقابت می پرداخت ، با وجود 79 رای مثبت از کشورهای مختلف، از قرار گرفتن در بین نواب رییس بازماند.
امروز در حین برگزاری مجمع از تعدادی افراد تاثیر گذار در تنیس روی میز قاره‌های مختلف از جمله شاهرخ شهنازی ریاست سابق فدراسیون تنیس روی میز و دبیرکل حال حاضر کمیته ملی المپیک ایران و قائم‌مقام دائمی کنفدراسیون آسیا تقدیر و شیلد یادبود به او اهدا شد.
سیمین رضایی داور بلوبج و دیگر نماینده کشورمان و عضو مکاتبه‌ای کمیته قوانین و مقررات با موافقت اعضا از این پس به‌ عنوان عضو اصلی این کمیته فعالیت می‌کند و پیمان ابوالحسنی دیگر نماینده کشورمان و رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز برای اولین بار با موافقت اعضا به عنوان عضو مکاتبه‌ای کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی برگزیده شد.
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به نمایندگی از ایران در مجمع فوق حضور داشت.
توماس ویکرت فروردین ماه سال جاری 2 روز در کشورمان حضور داشته و ملاقات‌های خوبی را با مسئولین فدراسیون به انجام رسانده بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها