رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی چوگان به ایران می‌آیند

کد خبر: 680601

رئیس فدراسیون چوگان از سفر رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی به ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: گلنار وکیل گیلانی با اشاره به برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی چوگان در ایران، اظهار داشت: در حال پیگیری امور لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در تهران هستیم. متاسفانه هنوز نتوانستیم برای برگزاری این مسابقات در ایران با حامیان مالی به توافق نهایی دست پیدا کنیم که این کار ما را برای برگزاری دشوار خواهد کرد.
وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این مسابقات رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی چوگان برای تماشای این بازی‌ها به ایران خواهند آمد. این مسابقات از تاریخ دوازدهم تا شانزدهم ماه آینده برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون چوگان در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد:‌ اردوی تیم ملی زیر نظر دو مربی آرژانتینی در حال پیگیری است. تیم ملی کشورمان هر روز در حال تمرین است و بر اساس اعلام مربیان تیم‌های ملی، ورزشکاران روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند. ضمن اینکه در کنار تیم ملی 3 بازیکن مطرح آرژانتینی هم حضور دارند و با بازیکنان کشورمان تمرین‌ می‌کنند.
وکیل‌گیلانی گفت: باید در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های هند، پاکستان و آفریقای جنوبی بازی کنیم که سطح هر 3 تیم از چوگان ایران بالاتر است و کار دشواری برای صعود به جام‌جهانی داریم اما ناامید نیستیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها