صیامی: قرار نیست از فدراسیون بروم

کد خبر: 681656

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: به ادامه همکاری با فدراسیون تمایل دارم و قرار نیست استعفا کنم.

خبرگزاری تسنیم: هاشم صیامی با رد شایعه استعفایش اظهار داشت: من کارمند بنیاد شهید هستم و از طرف این سازمان به حضور در فدراسیون دوومیدانی مامور شده‌ام. به ادامه همکاری با فدراسیون تمایل دارم و قرار نیست استعفا کنم و از فدراسیون بروم.
وی درباره قطع همکاری احسان حدادی با مربی‌اش هادی سپهرزاد و همچنین انتخاب مربی بعدی برای پرتابگر کشورمان گفت: تصمیم در این باره در سازمان تیم‌های ملی و البته با نظر ورزشکار گرفته می‌شود، چون باید کسی در کنارش باشد بتواند به لحاظ روحی و روانی نیز کمک کند. سپهرزاد از زمانی که همکاری‌اش را آغاز کرد، همکاری کامل و صددرصدی با حدادی داشت، اما ادامه این همکاری به دلیل مسائلی که وجود داشت، میسر نبود. حالا هم به دنبال یک مربی خوب برای حدادی هستیم و باید کسی در کنارش قرار بگیرد که در سطح این پرتابگر باشد.
دبیر فدراسیون دوومیدانی در خصوص انتقاد یکی از ورزشکاران از شرایط برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: من در تهران نبودم و در رشت برای برگزاری بخش دیگری از رقابت‌های انتخابی حضور داشتم و همین دلیل از شرایط آگاهی کامل ندارم. در مجموع درباره انتخاب نفرات برای تیم ملی باید بگویم که رکوردگیری و ارزیابی ورزشکاران در چند مرحله صورت می‌گیرد و در واقع چند مسابقه برای انتخاب ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است. پس از تعطیلات نوروز سه رقابت برگزار شده و مجموع روند رکوردهای ورزشکاران نشان می‌دهد که آنها چه شرایطی دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها