باقری: نیاز به مسابقات تدارکاتی داریم

کد خبر: 681721

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: احتمال تغییر در لیست کومیته تیمی بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: افسانه باقری عنوان کرد: کومیته تیمی هنوز به صورت قطعی فیکس نشده و شاید در یک هفته آینده شاهد تغییرات در لیست اعزامی به قهرنی آسیا باشیم. همه چیز به عملکرد نفرات در اردوها بستگی دارد و قطعا نحوه حضور و میزان آمادگی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر تغییری لازم باشد انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با المپیکی شدن این رشته همه کشورها سرمایه گذاری بیشتری دارند و این موضوع کار را برای گرفتن نتیجه سخت‌تر می‌کند. کاراته‌کاهای ما تمرینات و اردوهای خوبی را در ایران تجربه می‌کنند اما نیاز به حضور در مسابقات متعدد تدارکاتی در بیرون از ایران نیز احساس می‌شود. به طور مثال برخی از نمایندگان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی بعد از بازگشت از باکو با سطح کیفی بالاتری در انتخابی‌های تیم ملی شرکت کردند تا همین امر مهر تاییدی بر تاثیرات مثبت حضور در مسابقات برون مرزی باشد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: امیدوارم بستری برای اعزام بیشتر به رقابت‌های برون مرزی فراهم شود تا ملی‌پوشان کشورمان بتوانند قبل از رویارویی در مسابقات رسمی در میدان‌های تدارکاتی با رقبا روبه‌رو شوند. ایران پتانسیل بالایی دارد باید از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده شود.
باقری گفت: امیدوارم در فرصت باقیمانده تا اعزام، کادر فنی بتواند به بهترین نحو برنامه‌های پایانی آماده‌سازی نفرات را پیگیری کند تا در قزاقستان شاهد درخشش ملی‌پوشان کاراته بانوان باشیم. موفقیت دور از دسترس نیست و باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده در کنار آماده‌سازی تیم خودمان حواسمان به حریفان نیز باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها