مشتاقی: در کشتی انتظار حمایت معنوی داریم

کد خبر: 685023

بهرام مشتاقی گفت: ورزشکاران رشته‌های انفرادی همچون کشتی، تکواندو و چند رشته دیگر از رئیس‌جمهور انتظار حمایت معنوی دارند و صحبت فقط مادیات نیست.

خبرگزاری تسنیم: بهرام مشتاقی اظهار داشت: به عنوان یک ورزشکار قدیمی و عضو کوچکی از جامعه ورزش دلم از نگاه نامتوازن به رشته‌های ورزشی کشور به درد می‌آید.
وی ادامه داد: صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی اتفاق بسیار خوبی است و من هم از این موضوع بسیار خوشحال شدم و امیدوارم بازیکنان و کادر فنی بتوانند پرچم ایران را در این مسابقات بالا ببرند.
مشتاقی تصریح کرد:‌ در کشور رشته‌های دیگری همچون ووشو هم هستند که پرچم ایران را بالا برده‌اند که اصلا کسی به آن ها توجهی نمی‌شود و معتقدم این نگاه نامتوازن به ورزش‌های مختلف در کشور ما اصلا اتفاق خوبی نیست و باعث دلسردی ورزشکاران و در نهایت ضرر ورزش قهرمانی کشور می‌شود.
وی تاکید کرد: رشته‌های دیگری هم مثل والیبال، تکواندو و چند رشته دیگر هم در کنار کشتی افتخار آفرینی می‌کنند که معتقدم موفقیت‌های آنها هم باید دیده شود.پس از قهرمانی تیم ایران در جام جهانی کشتی آزاد رئیس جمهور پیام تبریک فرستادند که این امر باعث خوشحالی شد اما نمی‌شد مانند فوتبالیست‌ها که فقط به جام جهانی صعود کرده‌اند دیدار خصوصی برای کشتی گیران فراهم می‌شد؟.
مشتاقی افزود: کشتی یک ورزش معمولی در ایران نیست و پرافتخارترین ورزش کشور محسوب می‌شود و انتظار حمایت معنوی این چنینی انتظار زیادی نیست و قطعا 80 میلیون ایرانی از نتایج و افتخارآفرینی فرزندان خود در المپیک و مسابقات جام جهانی نیز شاد شده‌اند و دعای خیر آنها همواره بدرقه راه آن‌هاست.
وی گفت: دوره گذشته در جام جهانی به آرژانتین باختیم و تیم پاداش گرفت اما چه پاداشی به تیم قهرمان جام جهانی در کشتی اعطا شد. در همین کشور همسایه ما آذربایجان، رئیس‌جمهور این کشور به همراه خانواده اش ساعت‌ها به تماشای مسابقات کشتی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌نشیند و علاوه بر حمایت‌های مادی خاص از نظر معنوی نیز از قهرمانان خود حمایت می‌کند.
مشتاقی در پایان افزود: ما ناراحت نیستیم که چرا فوتبالیست‌های به دیدار خصوصی رئیس جمهور رفته‌اند و از این موضوع خوشحال هم هستیم اما انتظارمان از رئیس جمهور منتخب مردم ایران این است که نگاه پدرانه و معنوی خود را به تمامی رشته‌ها داشته باشند
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها