مقانلو: این تازه روزگار خوش تکواندو است

کد خبر: 690621

بیژن مقانلو سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: این تازه روزگار خوش تکواندو است و اگر فرهنگ‌سازی و برنامه مناسبی نداشته باشیم قطعا اوضاع بدتر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: بیژن مقانلو، در مورد کسب عنوان سومی مسابقات جهانی اظهار داشت: هر چه بر سر ما می‌آید از خودمان است. روی کاغذ تیمی که به کره‌جنوبی رفت شانس موفقیت داشت اما آدم‌های منفعت طلب شرایطی را ایجاد کردند تا خودباوری در بچه‌ها از بین برود.
وی ادامه داد: همان آدم‌هایی که منافع شخصی‌شان را به منافع ملی ترجیح می‌دهند و در المپیک از سادگی کادر فنی من و جوانی بازیکنانم استفاده کردند در این دوره نیز کاری کردند تا خودباوری از دست برود و نتیجه‌ای که انتظار می رفت بدست نیاید. پیش از المپیک 3 سال تمام تیم ایران قهرمان جهان و آسیا و بازی‌های آسیایی بود و بیش از 150 مدال در رقابت‌های مختلف گرفت که نیمی از آنها طلا بود اما همین آقایان کاری کردند که تیم در ریو نتیجه نگیرد.
سرمربی پیشین فدراسیون تیم ملی تکواندو گفت: در دل همین آقایان امروز قند آب می‌شود اما حواسشان نیست که آنچه امروز شاهد آن هستیم روزگار خوش تکواندو است و اگر حواسمان جمع نشود روزگار بدتری نیز پیش‌رو است. تکواندوی دنیا در حال تغییر است و ایران نیز باید همراه با این جریان حرکت کند تا جایگاهش را از دست ندهد. المپیک تمام شده و نباید به گذشته برگردیم اما برخی افرادی بودند که اگر تیم در المپیک نتیجه می‌گرفت آنها برای همیشه حذف می‌شدند.
مقانلو تاکید کرد: بعد از المپیک 5 هفته وقت داشتم تیم را جمع کنم اما در آن زمان لیگ برگزار شد و اکثر بچه‌ها آسیب دیدند به همین دلیل تصمیم گرفتم در کنار تیم نباشم. آنهایی که می‌گفتند ما استعداد زیاد داریم و ایران معدن طلا است امروز بیایند و جواب بدهند. آنها در دل تیم شک ایجاد کردند و باعث شدند تکواندوی کشورمان به این روز بیفتد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها