چه بلایی سر حکم پیام محبی آمد؟

کد خبر: 691848

مهدی حیدری دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی کشور به زودی نایب رئیس این فدراسیون خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: پنجم مردادماه سال گذشته بود که عبدی افتخاری به عنوان رئیس فدراسیون اسکی انتخاب شد و امروز با وجود سپری شدن حدود یک سال هنوز این فدراسیون نایب رئیس آقایان ندارد! البته شنیدها حاکی از آن است پس از حدود یک سال فدراسیون اسکی سرانجام نایب رئیس‌دار شده و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان حکمی برای مهدی حیدری جهت تصدی این سمت صادر کرده است.
این انتصاب در حالی صورت گرفته که حیدری دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی بوده اما سابقه‌ای در اسکی ندارد و با این رشته غریبه است!
فارغ از اینکه آیا حیدری انتخاب افتخاری است یا تحمیلی به او، سوالی در خصوص اساس انتخاب او به وجود می‌آید. چگونه فردی که آشنایی چندانی با این رشته ورزشی ندارد، به یکباره نایب رئیس این فدراسیون پرحاشیه و المپیکی می‌شود؟ وزارت ورزش و جوانان که مدعی است در امور فدراسیون‌ها دخالت چندانی ندارد و فقط بحث نظارت عالی را دنبال می‌کند، این روزها به شدت در امور جاری فدراسیون‌ها نقش پررنگی را ایفا می‌کند.
احتمال اینکه حیدری انتخاب افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی برای نایب رئیسی نباشد، بسیار محتمل است چرا که وی پیش‌تر پیام‌ محبی را به عنوان نایب رئیس به وزارت ورزش و جوانان معرفی کرده بود که اتفاقا وزیر ورزش برای محبی هم حکمی را صادر کرد اما به یکباره این حکم از سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان حذف شد و هیچ توضیحی هم در این مورد ارائه نشد.
اینکه چرا وزیر ورزش و جوانان به یکباره حکم خودش را نادیده گرفت و حکمی که صادر کرده بود را برگرداند، جای تامل زیادی دارد اما اینکه چرا هیچ توضیحی در این مورد هم داده نشد، برای وزارتی که مدعی رسانه‌ای‌ترین زمان تاریخ خود است، بسیار عجیب‌ به نظر می‌رسد.
عبدی افتخاری در خصوص انتصاب حیدری به عنوان نایب رئیس فدراسیون اسکی به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: چند روزی به دلیل مسائل خانوادگی در فدراسیون حضور نداشتم، اجازه بدهید بررسی کنم و پس از آن در این خصوص صحبت خواهم کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها