تصاویر: جهانبخش در تمرینات داماش گیلان

کد خبر: 693575

نخستین تمرین آماده سازی تیم داماش گیلان برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم، با حضور ستاره گیلانی سابق داماش و فعلی آلکمار هلند علیرضا جهانبخش برگزار شد.

تصاویر: جهانبخش در تمرینات داماش گیلان
ورزش سه: در این تمرین که عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت برگزار شد، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته و نفرات تازه حضور داشتند و زیر نظر وحید رضایی سرمربی داماش تمرین کردند.
هادی سهرابی، کنعان طاهرنژاد، علیرضا صبوری، اشکان توانا، شروین بزرگ، سعید طالبی، آزاد جعفرزاده و... از جمله بازیکنان فصل گذشته داماش بودند که در تمرین امروز حاضر بودند.
علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی تیم آلکمار هلند و ستاره سابق داماش گیلان از اواسط تمرین به همراه مسعود رهنما و چند تن از قهرمانان ملی گیلان به کنار زمین آمدند و مورد استقبال بازیکنان، هواداران حاضر و کادرفنی داماش قرار گرفت.
در این تمرین جهانبخش خطاب به بازیکنان گفت: خیلی کوچکتر از این هستم که بخواهم در حضور بزرگان لب به سخن بگشایم. طبق روال هر سال تصمیم گرفتم دوباره به عضدی بیایم و لحظاتی را کنار تیم سابقم حضور داشته باشم زیرا هیچ گاه از یاد نخواهم برد از این تیم به اروپا رفتم.
هافبک ملی پوش کشورمان ادامه داد: لازم می دانم از هم تیمی های سابقم تشکر کنم و برای تیم داماش آرزوی موفقیت دارم .
لژیونر گیلانی آلکمار هلند و بازیکن سابق داماش گیلان اظهار داشت: همیشه از ته دل به داماش و گیلان عِرق داشته و بهترین سال های زندگی ام را در کنار داماش و هوادارانش گذرانم. شاید اعضای این تیم تغییر کرده اند اما هوادارانش همان هواداران سال های قبل هستند.
در پایان نیز علاوه بر اهدای یک تابلو فرش به بازیکن اسبق داماش، اعلام شد که پیراهن شماره 30 داماش، به افتخار جهانبخش در باشگاه داماش گیلان بایگانی خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها