سوارکار ایرانی در رقابت‌ کراس‌کانتری تایلند اول شد

کد خبر: 725425

سوارکار کشورمان در رقابت سه روزه با سوارکاران كشورهاى ژاپن و تايلند در رشته هاى درساژ، پرش و كراس مقام نخست را براى ایران به ارمغان آورد.

خبرگزاری فارس: رویداد سه روزه (Eventing) یا همان کراس کانترى یکى از رشته هایى که فدراسیون سوارکارى تلاش مینماید تا این رشته المپیکى را در کشور راه اندازى و فعال نماید به همین منظور تقاضاى حضور سوارکار خوب و با اخلاق کشور طوفان ترابى جهت شرکت در مسابقات سه روزه بین المللى یک ستاره *CIC1در تاریخ ٢٤ تا ٢٦ شهریور در کشور تایلند شهر پاتایا باشگاه Thaipolo and equestrian مورد قبول و حمایت فدراسیون قرار گرفت .
در این رویداد طوفان ترابى به نمایندگى از جمهورى اسلامى ایران با اسب ساوانگ ( Sawang) که فدراسیون سوارکارى جمهورى اسلامى ایران اسب مذکور را اجاره و در اختیار او قرار داده است با کشورهاى ژاپن و تایلند به رقابت پرداخت و در نهایت پس از سه روز رقابت در رشته هاى درساژ، پرش و کراس مقام نخست را براى کشورمان به ارمغان آورد.
در این مسابقه، سوارکار باید توانایى هاى اسب خود را در پرش، درساژ و اسقامت در چهار نعل همراه با پرش از موانع طبیعى همچون تنه درخت یا گودال و یا آب نشان دهد.
طوفان ترابى سوارکار شایسته کشورمان در این رویداد در روز اول با ٦٦.٦٩٪‏ در درساژ مقام موقت دوم را کسب کرد، در روز دوم بى خطا در پرش او را به جایگاه اول آورد و نهایتاً روز سوم پس ازپیمودن ٢٩١٦ متر و پریدن از ٢٦ مانع ( موانع ثابت) با زمان ٥ دقیقه و ٣٧ ثانیه بدون خطاى پرش و ٠.٤ خطاى زمانى جایگاه اول خود را حفظ کرد و با قهرمانى مسابقات سه روزه مدال طلا را از آن میهن اسلامیمان کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها