چالش فدراسیون کشتی برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان

کد خبر: 741838

فدراسیون کشتی در حالی با چالش میزبانی جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان روبروست که کاشان به عنوان گزینه اصلی میزبانی، نتوانست توقعات مسئولان را برآورده کند.

چالش فدراسیون کشتی برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان

خبرگزاری مهر: پس از معرفی کاشان به عنوان میزبان رقابتهای کشتی آزاد جام قهرمانی باشگاه های کشتی آزاد جهان، میزبانی فینال لیگ هم به این شهرستان سپرده شد. این در حالی بود که کاشان در نخستین آزمون خود یعنی میزبانی فینال لیگ نتوانست نمریه قبولی بگیرد تا با ثبت یک میزبانی بی برنامه و دور از انتظار، برگزاری رقابتهای بزرگ و معتبر جام باشگاه های جهان را هم دور از دسترس ببیند.

متولیان فدراسیون کشتی بلافاصله بعد از برگزاری فینال در کاشان به خود آمده و متوجه شدند، این شهرستان گمنام در عرصه کشتی، نمی تواند تنها با تکیه چند اسپانسر مالی، میزبان رویداد بززگی همچون جان باشگاه های جهان باشد.

حالا از اتاق های فدراسیون کشتی خبر می رسد که متولیان امر بدنبال گزینه دیگری هستند، اما گزینه ای که هیچ ارتباطی به تیم های نماینده ایرانی نداشته باشند، چراکه شائبه پافشاری یکی از نمایندگان ایران برای سپردن میزبانی به یک شهرستان خاص مطرح است. شهرستانی که امکاناتش هیچ تفاوتی با کاشان ندارد و تنها نقطه قوتش، تماشاگران پرتعدادش است.

با این شرایط، فدراسیون کشتی در حال بررسی گزینه دیگری برای میزبانی رقابتهای جام باشگاه های جهان است که از تهران به عنوان گزینه اصلی یاد می شود.

چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه در ایران برگزار می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها