مرادی: بهداد به تیم ملی برمی‌گردد

کد خبر: 765654

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم بهداد در اولین مرحله اردوی تیم ملی حاضر نخواهد شد اما از سال آینده به تیم ملی اضافه می‌شود.

مرادی: بهداد به تیم ملی برمی‌گردد

خبرگزاری میزان: در خصوص تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون وزنه‌برداری و کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: سیاه‌پور که دبیر فدراسیون وزنه‌برداری بود به تازگی در بنیاد شهید مسئولیتی به او محول شده و با توجه به این که هدف همه ما شاد کردن دل خانواده شهدا و جانبازان است با کنار رفتن او از دبیری فدراسیون وزنه‌برداری موافقت کردیم.

وی ادامه داد: بیرانوند در طول مدتی که سرمربیگری تیم ملی را بر عهده داشت بسیار خوب ظاهر شد و از او خیلی راضی بودیم. در بحث اجرایی هم بیرانوند مسئول کمیته آموزش و مربیان بوده ودر این مسئولیت‌ها هم عملکرد موفق‌آمیزی داشته و با توجه به بررسی‌هایی که داشتیم او را برای پست دبیری فدراسیون انتخاب کردیم. روز دوشنبه هم مراسم تودیع و معارفه بیرانوند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص انتخاب برخواه به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: برخواه هم با تیم نوجوانان هم با تیم جوانان عناوین جهانی و آسیایی زیادی را کسب کرده است. ضمن این که او از قهرمانان بزرگ وزنه‌برداری ایران بوده و روز دوشنبه هم با تکیه بر نقطه نظرات شورای فنی، حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری قطعی خواهد شد.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات مداوم در کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری اشتباه نیست، گفت: ما تلاش کردیم از ظرفیت داشته‌هایمان در بلند مدت استفاده کنیم. ضمن این که همه این دوستان در بدنه فدراسیون حضور دارند.

وی درباره آخرین وضعیت بهداد سلیمی اظهار داشت: بهداد از سرمایه‌های ملی ما است. او و سایر وزنه‌برداران ایران به خاطر شاد کردن دل مردم تمرینات سنگینی را تحمل می‌کنند. ضمن این که ناداوری‌ها باعث می‌شود اظهارنظرهایی صورت بگیرد که بیشتر به خاطر خستگی است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم بهداد در اولین مرحله اردوی تیم ملی حاضر نخواهد شد اما از سال آینده به تیم ملی اضافه می‌شود. اردوی اول تیم ملی امسال است و اردوهای بعدی در سال آینده برگزار می‌شود.

مرادی در مورد ناراحتی سلیمی از اظهارنظر رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر این که تصمیم داوران در مسابقات جهانی درست بوده، تصریح کرد: برخی اظهارنظرهای فنی که کارشناسان انجام می‌دهند می‌تواند رفع رجوع شود و خوشبختانه هم رفع رجوع شد.

وی در مورد این که گفته بود در تمرینات انفرادی کیانوش رستمی تجدید نظر خواهد شد، خاطرنشان کرد: سرمربی جدید تیم ملی نقطه نظراتی دارد و باید این نقطه نظرات را با کیانوش رستمی در میان بگذاریم. در مسابقات جهانی تجربیات تلخی در این زمینه رخ داد که باعث شد تصمیم بگیریم در این زمینه تجدید نظر کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها