صلاح کار در بازگشت خادم است

کد خبر: 792464

نشست مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در حالی فردا دوشنبه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد که اعضای این مجمع در آستانه تصمیم سخت و مهمی قرار دارند.

صلاح کار در بازگشت خادم است

خبرگزاری مهر: مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی راس ساعت ۱۴ فردا دوشنبه در محل سالن کنفرانس خانه کشتی تهران برگزار می شود. نشستی که با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و اعضای مجمع ، با هدف بازگشت دوباره رسول خادم و یا انتخاب جانشین احتمالی وی برگزار خواهد شد.

«محمد حسین محبی» رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه و یکی از اعضای مجمع در آستانه برگزاری این نشست به خبرنگار مهر گفت: تمام تلاش ما این است که رسول خادم به فدراسیون بازگردد چراکه او در این سالها زحمات زیادی کشیده و برنامه های زیادی را در حال اجرا دارد. آنچه مسلم است بهترین تصمیم و نتیجه نهایی نشست مجمع، می تواند بازگشت رسول خادم خواهد بود.

وی در خصوص انتخاب احتمالی جانشین خادم و سرپرست فدراسیون کشتی نیز تصریح کرد: مطمئنا هر فردی که به عنوان جانشین احتمالی رسول خادم انتخاب شود، کار بسیار سخت و دشواری را پیش رو دارد. کشتی ایران در آستانه رویدادهای مهم و سرنوشت سازی قرار دارد که اداره فدراسیون در چنین شرایطی کار هر کسی نیست.

عضو مجمع فدراسیون کشتی در پایان اظهار داشت: اظهارات رسول خادم در خصوص کشتی نشانه دلسوزی و دغدغه او به این رشته است و خادم ثابت کرده هیچگاه با دیدگاه و اهداف شخصی در اداره کشتی گام برنداشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها