ساعی: فدراسیون تکواندو منتظر پاسخ من نبود

کد خبر: 817164

در حالی که فدراسیون تکواندو پیشنهاد مدیریت فنی تیم‌های ملی را به هادی ساعی داده بود، اما در روز‌های گذشته با ذوالقدری مذاکره کرد که این مسئله واکنش پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک را به دنبال داشت.

ساعی: فدراسیون تکواندو منتظر پاسخ من نبود

خبرگزاری تسنیم: هادی ساعی در خصوص مذاکره فدراسیون تکواندو با غلامحسین ذوالقدری و عدم انتظار برای شنیدن پاسخ او در خصوص پیشنهاد مدیریت تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: امیدوارم مبارک فدراسیون تکواندو باشد، اما به نظر می‌رسد فدراسیون چندان منتظر پاسخ من نبود و بیشتر تعارف می‌کرد. من درخواست همکاری با تیم ملی را نداده بودم و آن‌ها خواستار همکاری با من بودند. نیازی به فدراسیون تکواندو نداشتم و آن‌ها نیاز به همکاری با من داشتند.

وی در خصوص اینکه در صورت حضور ذوالقدری در راس سازمان تیم‌های ملی، راه‌های همکاری او با فدراسیون بسته خواهد شد یا همچنان این احتمال وجود خواهد داشت، گفت: ابتدا باید ذوالقدری بیاید تا بعد ببینیم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

پرافتخارترین ورزشکاران ایران در خصوص اینکه مشکلی برای همکاری با ذوالقدری برخلاف فرهادیان نخواهد داشت، عنوان کرد: به این دلیل می‌گفتم با فرهادیان مشکل دارم که او آدم کوچکی است و نمی‌توانستم زیر دست او کار کنم، اما ذوالقدری پیشکسوت و استاد من است و او را قبول دارم. در حال حاضر نیز ابتدا باید منتظر باشیم تا ذوالقدری بیاید و اگر شرایط برای همکاری مهیا بود من نیز خواهم آمد.

ساعی در پاسخ به این سوال که عدم انتظار فدراسیون برای شنیدن جواب او باعث ایجاد مشکلات گذشته نخواهد شد، گفت: خیلی خوشحال خواهم شد اگر سمت من نیایند. امیدوارم با حضور ذوالقدری نیز اتفاقات خوبی بیفتد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها