نتایج امروز رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا

کد خبر: 819041

پاراتکواندوکاران کشورمان در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه) روی شیاپ چانگ ویتنام به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج امروز رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا

باشگاه خبرنگاران جوان: پاراتکواندوکاران کشورمان از صبح امروز (پنجشنبه) سوم خرداد ماه برای چهارمین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردند.

*علیرضا بخت نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کشورمان در کلاس K۴۴ در مرحله یک شانزدهم برابر نیشان امیرعلی از قزاقستان روی شیاپ چانگ رفت و با نتیجه ۳۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست داد.

اما در مرحله یک هشتم برابر ولادیمیر فئوفانوف از روسیه ۳۷ بر ۲۷ نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

*مهدی پور رهنما دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و کلاس K۴۴ پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم به مصاف کومار از هندوستان رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد. در مرحله بعدی مهدی پور رهنما جوزف از ازبکستان را با نتیجه ۲۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم و کلاس K۴۴ حامد حق شناس دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم با نتیجه ۲۲ بر یک کوربین استاگی از آمریکا را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. در مرحله یک چهارم ۳۱ بر ۱۵ آتائز از روسیه را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

*اصغر عزیزی و مهدی بهرامی آذر دو نماینده کشورمان در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم در کلاس K۴۴ با یکدیگر به رقابت پرداختند و عزیزی توانست ۳۹ بر ۲۸ بهرامی آذر را شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود.

*محمدرضا شعبانی دیگر نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در کلاس K۴۲ کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده کنگو را ۲۲ بر ۲ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

*مهدی کردلو نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کشورمان در کلاس K۴۲ برابر بیونگ یو از کره جنوبی ۴۰ بر ۲۴ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها