سعید عبدولی همچنان می‌تواند بهترین باشد

کد خبر: 820835

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی معتقد است سعید عبدولی می‌تواند بعد از دوران محرومیتش در شرایط مطلوب دوباره به اوج بازگردد.

سعید عبدولی همچنان می‌تواند بهترین باشد

خبرگزاری مهر: احد پازاج با بیان اینکه اتفاقی که در حاشیه رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی افتاد به هیچوجه قابل توجیه نیست، اظهار داشت: اتفاقاتی که در حاشیه رقابت‌های انتخابی شاهد آن بودیم به واقع همه را متاثر کرد، اما باید به این واقعیت هم اشاره کنم که نمی‌توان قهرمانان و نیرو‌های توانمند کشتی را هم به سادگی از دست داد.

وی تصریح کرد: شورای فنی بعد از این اتفاقات وارد عمل شد و با بررسی دقیق موضوع تصمیم به کنار گذاشتن سعید عبدولی از گردونه مدعیان تیم ملی شد، اما این بدان معنا نیست که وی را بطور کامل کنار گذاشتیم و او فراموش شده است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص خبر‌هایی مبنی بر تغییر رشته عبدولی به بوکس نیز ادامه داد: عبدولی همچنان برای حضور در عرصه ملی توان و پتانسیل دارد، ولی به شرط آنکه خودش هم این موضوع را بخواهد و برای رسیدن به آن تلاش کند. او فرنگی کار نیرومند و باتجربه‌ای است که باید هنوز در این رشته حضور داشته باشد. البته باز هم تاکید می‌کنم همه چیز به خود کشتی‌گیر و اراده و تصمیمش بستگی دارد.

وی اظهار داشت: کشتی گیرانی نظیر عبدولی، سرمایه‌های کشتی ایران هستند که تلاش و هزینه فراوانی برای رشد و شکوفایی آنان شده و نباید به سادگی از کنار آن‌ها گذشت.

پازاج به شرایط وزنی سعید عبدولی برای ادامه حضورش در کشتی نیز اشاره کرد و گفت: عبدولی با توجه به قد و شرایط جسمی اش باید در وزن ۸۲ کیلوگرم به کشتی ادامه دهد و به نظر من این وزن برای او ایده آل است.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان با اشاره به نخستین اردوی تیم ملی گفت: خوشبختانه مرحله اول از تمرینات فرنگی کاران به خوبی در جریان است که طی امروز و فردا به پایان خواهد رسید. البته ما به جز اردو‌های آماده سازی، اعزام برخی فرنگی کاران به تورنمنت‌های بین المللی را هم در برنامه داریم تا در نهایت بهترین و آماده‌ترین نفرات به بازی‌ها آسیایی جاکارتا اعزام شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها